131 Reacties

vorige maand

Wij verwachten een jongetje (eerste kindje) en ben 14 maart uitgerekend 🥰
Wij verwachten 16 maart een jongetje, zo veel zin om hem te ontmoeten. Hij is een echt drukte maker in mijn buik haha.

vorige maand

Wij verwachten ons eerste kindje, 29 maart uitgerekend ook een jongentje 🩵

vorige maand

Wij verwachten 31 maart ons tweede jongetje🩵 Ik had het van tevoren nooit gedacht, maar ik ben echt een jongensmoeder en ik geniet er intens van🥰

vorige maand

Ik verwacht ook me eerste kindje een jongen en ben 10 maart uitgerekend. Kan niet wachten.

vorige maand

Wij verwachten 9 maart ons eerste zoontje 💙
Awhh ik ben 7 maart uit gerekend van een jongetje (mijn eerste) ben nu 23+5 weekjes! word elke keer zo emotioneel als ik er aan denk dat ik hem straks eindelijk mag vast houden.. hij houd ook echt van feestjes bouwen een echte drukke maker in mijn buik hahaha 🩵

vorige maand

Wij verwachten onze 3de, 1 maart uitgerekend. Ons 2de jongetje 🩵 Nog even genieten van deze laatste zwangerschap voordat we hem allemaal kunnen knuffelen..🥰

vorige maand

25 maart uitgerekend van mijn eerste kindje, een jongetje!

vorige maand

Hier ook nu in verwachting van een jongetje, ons 3e kindje naast 2 meiden. Maar ik moet wel zeggen, onze meiden spelen echt alleen maar met dino's, krokodillen en auto's, dragen het liefst alleen maar blauw en groen en willen de hele dag alleen maar buiten in de tuin ravotten, dus ik vermoed dat er in de praktijk niet zo heel veel gaat veranderen 🤭

vorige maand

Ja hier ook…😉💖🙏🏻🔥💙🧸🥰👋🏻 Mijn eerste voldragen zwangerschap was een meisje. We zijn dol op haar… 🥰 Maar zo leukkkk nu ook een jongetje en dat hadden we nu helemaal nog niet verwacht… We dachten eerst nog een meisje….

vorige maand

Wij verwachten ons tweede zoontje, vind het tot nu toe (8 maanden) heel leuk om een zoontje te hebben. Wel is de kledingafdeling voor jongens een stuk kleiner 😂

vorige maand

Wij verwachten 10 maart ook een jongetje! Ons eerste baby'tje 😊

vorige maand

Wij verwachten 26 maart ‘26 ons tweede zoontje 🥰

vorige maand

Wij verwachten 2 maart ons tweede zoontje ☺️. Grote broer is 2 en zoon ontzettende knuffelkont. Ben heel benieuwd of dit kindje dat ook wordt! Hij wordt iig al voorzien van veel buikkusjes en - knuffels van mijn oudste 🤣

vorige maand

Hier ook zwanger van een menneke! 🩵 Ik ben 7 maart uitgerekend. Ik heb al een dochter van 2 jaar die graag over de buik aait en benoemt dat mama een baby in de buik heeft 🥹. Zo benieuwd hoe het gaat zijn met een jongetje! Kijk enorm naar m uit, aangezien hij zich elke dag kenbaar maakt. Echt een druktemakertje haha.

vorige maand

Ik en mijn man verwachten ons eerste zoontje samen op 10 maart🩵 voor mijn man wordt dit zijn vierde zoon, waarvan er uit zijn vorige huwelijk nog twee bij ons zijn.. hun eerste zoontje is vier dagen na de geboorte overleden⭐️ dus voor papa zijn vierde zoon op rij, waarvan er straks nog drie bij ons mogen zijn op aarde🩵

vorige maand

Ik kan ook echt niet wachten op mijn 3de kindje en dan voor t eerst een zoon🩵, heb hiernaast nog 2 meisjes.🎀 Straks 3 onder de 3🙊, maar een zoontje had ik altijd al gewild. Zo spannend! 13 maart uitgerekend btw

Reactie op kibo_27

Wij verwachten 26 maart ‘26 ons tweede zoontje 🥰
Wij ook 26 maart ons tweede zoontje! 🩵 Hoe oud is jullie eerste zoontje?

vorige maand

Wij verwachten 31 maart ons eerste zoontje! 🩵