62 Reacties

2 maanden geleden

Dit is de paxkast🥰 deze komt er naast te staan

2 maanden geleden

Niet de Hemnes maar wij hebben wel ook een simpele witte IKEA kast gepimpt met een oud roze lak en knopjes van de ZaraHome. Sissy-boy en doing goods hebben ook hele leuke knopjes!

2 maanden geleden

Wij wilden de hemnes in groen schilderen en nu issie er in een mooie kleur dus dat is helemaal top! We gaan wel de knoppen nog vervangen. Ons thema is bosdieren dus we willen daar iets mee doen voor de knoppen, zoals dit

2 maanden geleden

Reactie op BevlogenZonsopgang547760

Niet de Hemnes maar wij hebben wel ook een simpele witte IKEA kast gepimpt ...
Was deze ook van hout of fineer? Ben bang dat het gaat druppen of niet mooi wordt😅 haha en ben heel benieuwd of de je zijkanten van de lades gedaan hebt en of deze dan niet blijven klemmen/plakken?

2 maanden geleden

Reactie op DromerigeSprankel003832

Wij wilden de hemnes in groen schilderen en nu issie er in een mooie kleur ...
Oh dat zijn hele leuke! Goede!

2 maanden geleden

Tipje, bijbonnie heeft een vlog (denk ergens dit voorjaar) over hoe zij de hemnes gepimped hebben, ook qua verven enzo

2 maanden geleden

Reactie op Mommy2be2026!

Was deze ook van hout of fineer? Ben bang dat het gaat druppen of niet mooi ...
Ja zeker! We hebben hem eerst licht opgeschuurd en vetvrij gemaakt. Toen een goede primer gebruikt en daarna een matte lak 2 lagen en tussendoor weer wat opschuren. Goed een paar dagen helemaal laten uitharden en dan is er niks aan de hand!

2 maanden geleden

Wij hebben de grotere versie gekocht van de kast, laten hem in eerste instantie gewoon wit. Schilderen kan altijd nog! Wel hebben we deze knoppen gekocht van Yessential. We willen de kamer een beetje licht/natuurlijk houden.

2 maanden geleden

Wij hebben eendjes van de zara als handvaten bij de bovenste lades (wij hebben de grote)

2 maanden geleden

Wij hebben de dubbele hemnes gekocht ook om te pimpen. We verven hem in een mat donkerblauw maar ik zag laatst ook heel leuk dat mensen de onderste of bovenste la beplakt hadden met een behang. Vond ik ook nog wel een leuk idee.

2 maanden geleden

Lieke Biemans op Instagram heeft hem geloof ik ook voor de babykamer. Die vind ik zelf heel leuk geworden.

2 maanden geleden

Wij hebben de dubbele versie. Zo fijn, mega veel opbergruimte.

2 maanden geleden

Ik ga de brede Hemnes ook pimpen, waarschijnlijk in deze blauwe kleur en dan met deze ballon knopjes van de Zara Home!

2 maanden geleden

Dit hebben wij bij onze vorige zoon ook gedaan. Overigens via marktplaats voor €50 op de kop getikt. Nog helemaal goed. Netjes geverfd en is veel fijner dan de commode die we kochten voor de oudste van petit Amelie. Leuk spul maar de kwaliteit is echt niet best. Ikea is beter en goedkoper.

2 maanden geleden

Wij hebben de hemnes kast die we al hadden opgeknapt en er dieren knopjes opgemaakt. Op marktplaats hebben we ook een hoge kledingkast van Hemnes gevonden (deze verkopen ze niet meer bij IKEA)

2 maanden geleden

Reactie op Loes1999

Wij hebben de hemnes kast die we al hadden opgeknapt en er dieren knopjes o ...
Hier ook een foto van de hoge kast

vorige maand

Wij hebben hem zo gelaten er wandplankjes erboven gemaakt!

vorige maand

Reactie op L5285

Wij hebben hem zo gelaten er wandplankjes erboven gemaakt!
Super leuk! Waar hebben jullie die wandplankjes vandaan?

vorige maand

Reactie op Positieveling

Super leuk! Waar hebben jullie die wandplankjes vandaan?
Ook van de Ikea. Het is de MOSSLANDA Schilderijenplank in twee formaten. 1x groot en 2x klein!