8 Reacties
3 dagen geleden
Ik ben tevreden over de Deryan co-sleeper Snoozy. Deze is geloof ik €60,- en voldoet prima en is vrij compact.
Als reiswieg voor in de camper zou ik misschien toch eerder kijken voor een gewoon campingbedje? Die kosten over het algemeen geen drol en daar heb je nog veel langer profijt van dan een co-sleeper, daar groeien ze toch sneller uit en al helemaal ivm dat je het matrasje niet lager kunt doen (ivm eruit vallen)
2 dagen geleden
Voor de camper is zo’n opklap slaaptentje van Deryan ideaal! Neemt niet veel ruimte in en ze liggen heel geborgen. Nemen het ook mee op vakantie bij zwembad/strand.
Gebruiken we daarnaast ook als we bij vrienden gaan borrelen en de kleine daar even slaapt. Zo meegenomen en opgezet.
Ze hebben een baby en peuter variant. Wij hebben de peuter variant en daar slaapt de kleine van 2 nog steeds heerlijk in.
2 dagen geleden
Wij hebben de Bednest Co Sleeper gekregen voor de geboorte van de oudste, inmiddels 11 jaar geleden. Deze gaat nu ook weer voor onze derde gebruikt worden (en is tussentijds ook nog twee keer uitgeleend aan familie en vrienden). Heel sterk en degelijk met verschillende opties/standen.
Als ik de omschrijving op internet lees bij deze cosleeper, zou dat weleens kunnen passen bij wat je zoekt. Behoorlijk prijzig, maar zag ook al een website waar je hem voor een halfjaar kunt lenen tegen een schappelijke prijs (dan wordt ie alleen niet van jezelf natuurlijk).