64 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben heel dankbaar dat ik na 3 jaar proberen eindelijk de eerste positieve testen heb. Bewijs dat ik wel zwanger kan worden. Nu hopen op een goed hartje op de eerste echo

5 maanden geleden

Reactie op LauraVenray

Ik ben heel dankbaar dat ik na 3 jaar proberen eindelijk de eerste positiev ...
Ik duim met je mee, het is je zo gegund. Laten we vertrouwen hebben tot de echo 🍀 hopelijk gaat de tijd snel

5 maanden geleden

Wat een mooi idee dit topic! Ik ben enorm dankbaar voor deze “verassing” (zie voorsteltopic), altijd gedacht dat ik misschien meer moeite zou kunnen hebben wegens een onregelmatige cyclus, dus dat het dan op zo’n mooie manier zonder enige moeite zo mocht zijn blijft echt heel bijzonder! En los van dat überhaupt zo blij en dankbaar voor deze bijzondere periode en het gevoel een klein mensje aan het maken te zijn 🥹, wat ook nog eens deeltje ik en deeltje van m’n vriend is.. ultiem wauw gevoel!
Ik ben heel dankbaar na 2 ivf/ icsi pogingen nu ineens natuurlijk zwanger te zijn (5 weken)

5 maanden geleden

Leuk topic! Heel dankbaar om weer zwanger te mogen zijn 🙏🏻 kijk uit naar de eerste echo!

5 maanden geleden

Ik ben heel dankbaar dat ik zwanger mag zijn. Mijn man heeft azoospermie en na 6 jaar, hebben wij een positieve test. Hij heeft hiervoor een operatie ondergaan om zaad te zoeken. En na onze eerste terugplaatsing had ik een positieve test. En ik ben dankbaar dat mijn oma dit nog mag meemaken❤️

5 maanden geleden

Reactie op Littledendiexo

Ik ben heel dankbaar dat ik zwanger mag zijn. Mijn man heeft azoospermie en ...
Wauw! 🙏🏻 wat mooi dat het gelukt is.

5 maanden geleden

Vooral dankbaar dat ik al twee gezonde kindjes heb en dat als alles goed mag gaan we alleen nog maar meer liefde mogen ontvangen 🥰

5 maanden geleden

I love this! Ik ben heel dankbaar dat ik dit voor de eerste keer mag meemaken en dat het met de eerste keer proberen gelijk raak was. Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven❤️

5 maanden geleden

Dankbaar dat het zo snel weer gelukt is na een missed abortion met een nasleep van 3 maanden, voel me een stuk geruster? Hoewel het ook eng is, probeer er vooral op te focussen dat m’n lichaam weet wat het doen moet.

5 maanden geleden

Dankbaar voor deze app en jullie💜 anders was ik nog veel meer aan het googlen 🤣

5 maanden geleden

Super dankbaar dat ik nog een x mama mag worden met een man die echt enorm betrokken is. Het was een verrassing, maar zo welkom. Ik kijk echt uit naar de 1e echo 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Littledendiexo

Ik ben heel dankbaar dat ik zwanger mag zijn. Mijn man heeft azoospermie en ...
Wauw dat is erg bijzonder! 🩷

5 maanden geleden

Super mooi topic dit. Ik ben dankbaar dat het in beide zwangerschappen (nu net zwanger van de 2e) de eerste keer raak is en dat ik dit mooie proces mag mee maken! Zoveel zin om weer echo's te hebben en naar het hartje te luisteren ❤️

5 maanden geleden

Reactie op LauraVenray

Ik ben heel dankbaar dat ik na 3 jaar proberen eindelijk de eerste positiev ...
Gefeliciteerd!

5 maanden geleden

Ik ben dankbaar voor deze topic, de rest van de forums zijn helaas wat minder leuk. Jammer dat we hem niet vast kunnen pinnen bovenin het forumoverzicht. Ik ben vandaag dankbaar voor de superleuke reactie van mijn zoontjes toen wij erop hintte dat we er een babytje bij gaan krijgen 🥰

5 maanden geleden

Fijn om dit topic tegen te komen. Na recent en kort op elkaar twee miskramen te hebben gehad (waarvan één met spoed in het ziekenhuis beland). Ben ik enorm dankbaar dat ik in zo'n korte periode weer zwanger ben. Ik kan het nog niet helemaal geloven en wil vooral even afwachten tot de cruciale weken zijn verstreken tot we blij kunnen zijn. Maar voor nu ben ik in ieder geval al ontzettend dankbaar.

5 maanden geleden

Ik ben vandaag dankbaar voor elke dag dat de zwangerschap goed gaat en ik me kan blijven focussen op alle positieve dingen En dat ik vanaf morgen vakantie heb want ik versprak me al bijna vandaag 😂

5 maanden geleden

Vandaag voor het eerst een kloppend hartje mogen aanschouwen ❤️ wat een onwijs speciaal moment 🥰🥹

5 maanden geleden

Dankbaar voor dit topic, mooi! Enorm dankbaar om zwanger te mogen zijn van de tweede en om dit te mogen delen en meemaken met mijn lieve partner en zoontje