22 Reacties
2 dagen geleden
Wij hebben deze gekocht. Maar denken jullie dat deze voldoende warm is? Ik vind het zo lastig inschatten. Of moet ik nog een extra dekentje meenemen naar het ziekenhuis?

2 dagen geleden
Ik heb een wikkeldeken als die te klein word dan word het gewoon een fleece deken... Zodra het echte kinderwagen word heb ik wel een voetenzak
2 dagen geleden
Reactie op mommy2be🤍
Toevallig heb ik deze ook op het oog! Ben ook wel benieuwd of deze warm gen ...
Voor in maart? Ik vermoed van wel. De échte winter is dan wel al voorbij vermoed ik...
2 dagen geleden
Voetenzak, deken werkt ook prima maar dan heb je altijd de kans dat je kleine hem lostrapt oid.
Je kan altijd een extra deken in de auto hebben liggen voor het geval dat je auto extra koud is/ je naar buiten gaat een stukje. Want je voetenzak voor de auto moet ook weer niet te warm zijn aangezien je natuurlijk de verwarming aanzet
2 dagen geleden
Reactie op mommy2be🤍
Ja toch? maar ja je weet het natuurlijk nooit in Nederland haha
Ik verwacht dan geen bizarre sneeuwstormen meer hoor 😅 maar sowieso met een vestje/jasje, laagjes en dan een voetenzak of wikkeldeken.. dan moet dat prima kunnen... Met maxicosi in de auto zeker.. en anders kun je altijd de kinderwagenbak gebruiken, die is misschien dan meer afgesloten tegen wind en kou
2 dagen geleden
Reactie op HelderdenkendeAzuur369431
Voor in maart? Ik vermoed van wel. De échte winter is dan wel al voorbij ve ...
Dat verschilt zo erg… Ik ben begin maart uitgerekend. De zon kan schijnen maar het kan ook nog sneeuwen.
Maar met het idee van lekkere warme sokjes, een warm vestje en dan deze wikkeldeken/ voetenzak. Ik vind het zo lastig..
2 dagen geleden
Reactie op Esmeex1998
Dat verschilt zo erg… Ik ben begin maart uitgerekend. De zon kan schijnen m ...
Begrijpelijk! Ik heb voor in de auto in de maxicosi dan die wikkeldeken, maar als ik bijvoorbeeld mn oudste uit school moet halen wil ik hem gewoon in de draagzak doen, dan heeft hij mijn warmte en van mijn jas.. en anders is een extra dekentje zo gepakt toch?
2 dagen geleden
Reactie op Esmeex1998
Dat verschilt zo erg… Ik ben begin maart uitgerekend. De zon kan schijnen m ...
Het duurt ook geen jaren voordat je auto is opgewarmd, dus je kan voor dan ff een dekentje erbij doen. Dn als het echt koud is zou ik lekker met de kinderwagenbak lopen, die beschermt daar veel beter tegen.
Ik kan zelf sws de keren dat ik de maxi cosi op de kinderwagen geklikt heb op 1 hand tellen
2 dagen geleden
Ik heb op Vinted een voetenzak gescoord. En heb genoeg dekentjes liggen voor als het te warm is voor de voetenzak. Maar vooral voor de rit van het zkh naar huis. Ik kan vanaf 15 februari al bevallen en dan kan het flink koud zijn nog.
2 dagen geleden
Bij de oudste had ik een tweedehands voetenzak met rits van Maxi Cosi. Echt een ideaal ding, buitenkant was ook aardig waterdicht. Was ook handig om de kleine even op te leggen na het zwemmen bijvoorbeeld.
gisteren
Ik heb een merinowollen wikkeldeken van Kico label die in de maxi-cosi kan. Probeerde die er net in te zetten, maar vraag me af hoe jullie dat doen. Lijkt enorm krap te worden met ook nog de baby inzet (verkleiner) van maxi-cosi erbij. Haal je die er dan uit?
gisteren
Reactie op BevlogenZonsopgang547760
Ik heb een merinowollen wikkeldeken van Kico label die in de maxi-cosi kan. ...
Wij hadden de verkleiner er nog steeds inzitten bij onze voetenzak. Wel moesten we de verkleiner eeuit halen, dan de voetenzak erin doen en dan weer de verkleiner, zodat die aan de binnenkant van de voetenzak zat zegmaar
gisteren
Reactie op Sierra-ashley
Wij hadden de verkleiner er nog steeds inzitten bij onze voetenzak. Wel moe ...
Ah dat ga ik ook eens proberen!
gisteren
Reactie op BevlogenZonsopgang547760
Ah dat ga ik ook eens proberen!
Hopelijk werkt het!