11 Reacties
6 maanden geleden
Mijn zoon die nooit uit zichzelf komt knuffelen of kusjes geeft, pakte laatst ineens m'n T-shirt omhoog, gaf een kus op m'n buik en trok het shirt weer naar beneden. Ik had toen al positief getest, maar was nog maar 4w. Een paar dagen later kwam hij naast me zitten met zijn handje op m'n buik.
Ik vind het een leuke gedachte dat hij iets door zou hebben, maar ik weet niet of ik dat echt moet geloven.
6 maanden geleden
Ik geloof wel dat kinderen het echt kunnen aanvoelen. Mijn zoontje (4 jaar) zei direct (paar dagen na eisprong) mama je hebt een baby in je buik. En week daarna zei hij: mama de baby zit er nog steeds.
En ik heb idd positief getest.
6 maanden geleden
Reactie op Liefdagboek
Ik geloof wel dat kinderen het echt kunnen aanvoelen. Mijn zoontje (4 jaar) ...
Dit sowieso, mijn kids zeggen niks maar de een is veel dwarser dan normaal en de ander extreem aanhankelijk en doet soms heel gek in de buurt van m’n buik.. ook 1x bij de opvang dat ze dr hoofd in m’n jas stak richting mn buik. Zag meteen zo’n blik verschijnen bij die leidster 🫣
6 maanden geleden
Mijn zoontje deed dit ook een week voor de positieve test en hij is bijna 3 (doet dit anders nooit) paar dagen voor de test raakt hij mijn buik aan en zegt: mama heeft een baby in de buik. Was toen al wel een beetje opgeblazen, maar dacht dat het mijn menstruatie was die er elk moment aan zou komen.