11 Reacties

5 maanden geleden

Hi! Hier 6+3 en precies hetzelfde. Af en toe lichte krampen en af en toe gevoelige borsten. Ook wel dagen waarop ik vermoeid ben maar daar heb ik tot nu toe nog weinig last van (wij zijn op vakantie dus kan ook meespelen). Sinds deze week heb ik af en toe dat ik wat flauw wordt als ik moet gaan eten. Sommige dagen heb ik nergens last van!

5 maanden geleden

Hi, hier 4w. Ik heb ook af en toe lichte krampen, gevoelige / pijnlijke borsten. Ben ook moe, maar dat kan ook deels door m鈥檔 werk komen. Al vind ik mezelf de laatste weken wel extremer moe

5 maanden geleden

Ik ben 5w5d, en heb alleen last van steekjes soms en extreme moeheid overdag. Verder nergens last van 馃ゴ

5 maanden geleden

Hii, Hier ook, toen ik er net achter kwam dat ik zwanger was met 4+2 kwam dat door de gevoelige borsten, daarna een dag of 3 met vlagen misselijk geweest en last van de darmen. Maar nu met 5+3 eigenlijk alleen nog pijnlijke borsten en wat vermoeid. Vraag me dan toch af of ik me zorgen moet maken

5 maanden geleden

Reactie op GestoofdeVuurvogel401614

Hii, Hier ook, toen ik er net achter kwam dat ik zwanger was met 4+2 kwam ...
Ik zou blij zijn! Dit zijn klachten waar iedereen voor tekend

5 maanden geleden

Hi. Hier hetzelfde. In begin waren mijn borste wat gevoeliger dan nu. Wel elke keer steken in mijn buik. Maar over algemeen weinig last. Heb inmiddels 2 miskramen gehad rond deze week.een was een gemiste miskraam.Dus maak me altijd weer zorgen als ik niks voel. Maar het blijkt dus ook niet gek te zijn.

5 maanden geleden

Hola - ik ben nu 4w&4d, maar helemaal geen symptomen. Ik had eerst extreme moeheid, maar dat lijkt nu ook over te zijn, daarnaast verder voel ik helemaal niks. Het lijkt wel alsof ik niet zwanger ben. Heel gek want met mijn andere twee kinderen heb ik altijd wel symptomen gehad. Wie heeft dit ook zo? Maak me altijd gelijk zorgen pff 馃ゲ

5 maanden geleden

Reactie op Mamiitobe

Hola - ik ben nu 4w&4d, maar helemaal geen symptomen. Ik had eerst extr ...
Mega herkenbaar, vorige zwangerschap onwijs vermoeid en kotsmisselijk. Nu met 5.5 week nergens last van. Terwijl ik de dagen na het testen ook klachten had. Zou geruster zijn als ik aan het kotsen was ..

5 maanden geleden

Ik ben 4w+4d en alleen last van wat rommelende darmen en verder ook niets. Ik had ook geen symptomen toen ik positief testte 4dagen voor nod. Met mijn 1ste zwangerschap had ik toen wel al snel last van misselijkheid,overgeven, krampen etc. Blijft wel spannend zo..

5 maanden geleden

Hier 5+4 en ook geen symptomen, heb denk ik tot nu toe 3 keer gevoelige tepels gehad, verder niks. En dat terwijl ik 3 kids hier fulltime thuis heb waarvan 1 baby van 9 maanden die ook nog borstvoeding krijgt, ik kan wel wat vermoeidheid verwacht maar wat niet is kan nog komen. Vorige zwangerschap helemaal niet misselijk geweest, wel werd ik toen snel flauw en dat was een teken om te gaan eten dan.