7 Reacties

2 uur geleden

Ik zou niet te veel bestellen hoor, de volgende dag heb je ze zo in huis! Ik heb 1 maandbox gekocht van Pampers premium protection in maat 1. Dat is genoeg voor 180 luiers, maar je verbruikt in het begin best wat. Voor de zekerheid ook vast een maandbox in maat 2 gekocht. Mijn ervaring was dat mijn dochter best snel in maat 2 zat, maar kan me niet meer heugen hoe lang dat heeft geduurd. Dan heb ik ze maar vast 💃🏽

2 uur geleden

Een newborn gebruikt ongeveer 8 luiers per dag. Dus als je een pak van bijv. 72 stuks koopt dan kun je daar ruim een week mee vooruit. Even aankijken hoe groot je baby is bij de geboorte en van daaruit beslissen hoe veel van maat 1 je nog bij koopt. Luiers zijn zo gekocht/besteld, zou er niet bij voorbaat al super veel kopen in maat 1…

2 uur geleden

Mocht je kruidvat luiers gaan gebruiken mag je dichte verpakkingen altijd omruilen voor een maat groter/kleiner. Kan zijn dat je soms moet bijbetalen omdat groter natuurlijk ook duurder is. Maar je houd iniedergeval niet zomaar allemaal pakken over waar je niks mee kan

1 uur geleden

Ik zou gewoon 1 pak inslaan. Als je dat merk/type niet fijn vindt of als het niet mooi aansluit bij je kindje, kan je daarna een ander merk proberen. Ik heb een paar proefverpakkingen uit de babydozen en 1 pakje van Kruidvat omdat we die (voor de aanpassingen) bij de eerste fijn vonden. Maar wie weet is de tweede heel anders gebouwd, dus vandaar geen giga voorraad. Wel ook alvast een pakje maat 2 gekocht, want wat hier ook al eerder gezegd: ze gaan snel door die eerste maatjes heen. Zonde als je nog pakken vol van een maat hebt liggen die je niet meer kan gebruiken. Tenzij idd kruidvat, die kan je ongeopend ruilen voor een grotere maat.

1 uur geleden

Bij de oudste twee heb ik Kruidvat luiers gebruikt, maar ook wat pakjes uit de gratis pakketten en van anderen gekregen. Deze heb ik op maat op volgorde neergezet. Veel winkels hebben ze regelmatig in de aanbieding en je kan altijd even iemand langs late rijden. Ik denk dat twee pakjes voor de eerste twee weken wel genoeg is en daarna gebruik je toch al snel maat 2 en 3.

1 uur geleden

Reactie op Rana4AA

Ik zou gewoon 1 pak inslaan. Als je dat merk/type niet fijn vindt of als he ...
Goeie idd! Wij hadden van 2 merken ofzo kleine pakken uit van die babydozen en een uit duitsland waardoor we konden kijken wat fijn was. Beter dan dat je met n hele voorraad zit van n merk die je niet fijn vind

35 minuten geleden

Ik heb van kruitvat nu 2 pakken van 108 luiers Van pempers 4 pakken 39 luiers per pak Voor begin gekocht maar gaat hard reken op 8 tot 12 luiers per dag. Als ik bekijk bij onze dochter. En zij heeft 3 maand in 1 maat gezeten Grbooren met 3 kg