26 Reacties
5 maanden geleden
Ik vond het bij mijn eerste kindje totaal geen pijn doen
.. wel een ongemakkelijk gevoel. En soms wat gevoelig. Maar vooral ontspannen dan heb je de beste en fijnste ervaring
5 maanden geleden
Hii!! Ik heb het nu al 2 keer meegemaakt en ik moet zeggen ik vind het helemaal geen pijn doen. Voel er eigenlijk helemaal niks van. De gynaecoloog zegt ook altijd sorry hoor ik druk echt heel hard en dan voel ik echt geen verschil. Maar dat is echt heel erg verschillend per persoon.
5 maanden geleden
Nee dat doet geen pijn. Als het niet goed voelt of toch pijn doet, moet je dit zeker aangeven. Het hoort geen pijn te doen.
Ze gaan met een lange, beetje flexibele staaf naar binnen, niet heel ver. Dat staaf ik ongeveer zo'n 1.5 cm in doorsnede.
5 maanden geleden
Reactie op Seemlepmip
Nee dat doet geen pijn. Als het niet goed voelt of toch pijn doet, moet je ...
Die staaf is*
Beetje typ gebrek geloof ik 😅
5 maanden geleden
Ik had hier echt heel veel angst voor. Omdat ik het vooral ook gewoon heel ongemakkelijk vind. Maar mijn VK was heel voorzichtig en zei ook precies wat ze ging doen etc. Het voelt niet naar en als je er eenmaal doorheen bent merk je er nog weinig van.
5 maanden geleden
Mijn schoonmoeder (met 3 zoons en wat preuts) mocht mee en ik trok hoppekeeee mijn broek uit ... Geloof dat ze er nog van bij moet komen. Ach het is irritant als ze tegen je blaas drukken maar verder ben je vooral super blij dat je je kindje ziet en valt het allemaal reuze mee.
5 maanden geleden
Ik heb 2 maanden lang, elke 3 dagen een inwendige echo gehad vanwege mijn icsi traject. Mijn tip, ontspan. Dat scheelt zó veel.
5 maanden geleden
k heb het pas voor het eerst gehad en vond het ook heel spannend. Ik heb dat gezegd tegen de verloskundige en ik vond het meevallen qua gevoel. Ik mocht een kort moment tegendrukken/persen (was bij het naar binnen gaan) en dat voelt gek, maar zou dat zeker niet pijnlijk willen noemen.
5 maanden geleden
Ik vind ze totaal niet pijnlijk. Tot een week of 10 heeft de inwendige echo mijn voorkeur omdat ze, bij mij in ieder geval, dan een veel scherper beeld krijgen.
5 maanden geleden
Nee doet geen pijn. Piemel is groter en dikker en je bent ook zwanger geraakt hè 😂
5 maanden geleden
Reactie op mrrk
Bij mij hebben ze nooit een inwendige echo gemaakt, waarom doen ze dat in s ...
Hoeveel weken was je dan? Bij je 1e echo. Ze kunnen het nu nog niet zien via de buik aangezien het nog achter je schaambot zit.
5 maanden geleden
Reactie op liannex1998
Hoeveel weken was je dan? Bij je 1e echo. Ze kunnen het nu nog niet zien vi ...
Vanaf 6 weken kan je het vaak al uitwendig zien, mits je met volle blaas komt.
5 maanden geleden
Reactie op VlijtigeOase304676
Vanaf 6 weken kan je het vaak al uitwendig zien, mits je met volle blaas ko ...
Bij mij hebben ze zelfs tot 14 weken nog inwendig moeten doen:)
5 maanden geleden
Reactie op Demi2001
En geloof me je bent op dat moment echt veel meer bezig met op het scherm k ...
Dit volledig
5 maanden geleden
Reactie op XXSanHello
Nee doet geen pijn. Piemel is groter en dikker en je bent ook zwanger geraa ...
Hahah heerlijke opmerking