10 Reacties

3 dagen geleden

Lage bloeddruk heb ik ook. Gisteren was ik even duizelig bij zwangerschapsyoga. Ook ben ik snel moe. Ik doe gewoon rustiger aan dan. Even niet traplopen of andere risico's uifsluiten. Soms lijkt een zout soepje wel even een beetje te helpen en op te kikkeren. Maar te veel zout is ook niet goed. Als andere nog andere ideeën hebben...

3 dagen geleden

Hier ook een te lage bloeddruk maar helaas ook geen tips Wel heel lastig tijdens het werken

3 dagen geleden

Ik heb er ook soms last van en ik neem dan een paar korrels Keltisch zout en binnen enkele minuten voel ik me weer beter, misschien helpt het ook voor jullie..

3 dagen geleden

Reactie op QB

Ik heb er ook soms last van en ik neem dan een paar korrels Keltisch zout e ...
1 theelepel of nog minder

3 dagen geleden

Zoute drop.. niet te veel maar 3 of 4 over de dag mogen.. klene suikervrije ovaaltjes. Lekker hoor

3 dagen geleden

Ik heb gehoord dat drop niet goed is voor zwangeren.... misschien heb ik het mis.

3 dagen geleden

Reactie op Zonnestraaltje123456

Ik heb gehoord dat drop niet goed is voor zwangeren.... misschien heb ik he ...
Omdat daar je bloeddruk van omhoog kan gaan. Maar als je last hebt van een lage bloeddruk kan het je helpen

2 dagen geleden

Ik kreeg van mijn verloskundige de tip om zoethout thee of sterrenmix thee te drinken 1 a 2 glazen per dag, sinds dat ik dit doe is mijn bloeddruk nog nooit zo netjes geweest 🤗

2 dagen geleden

Ik heb er ook last van, maar ook al voor de zwangerschap. Ik zorg dat ik altijd wat dropjes bij me hebt en een cup a soup werkt ook goed!

gisteren

Reactie op Zonnestraaltje123456

1 theelepel of nog minder
Sorry late reactie maar echt een paar korrels tussen je duim en wijsvinger