13 Reacties

14 uur geleden

Bij onze luier emmer zit er gewoon een zak in? Verder goed om uit te zoeken of je gemeente speciale luier containers heeft. Daar mogen vaak alleen de zakken van de gemeente in (en niks anders dan luiers bijv.). Dus ook geen luierzakjes. Luierzakjes gebruiken wij wel voor onderweg. Boterhamzakjes kan ook, maar als de poepluier langer in de luiertas moet zitten onderweg vond ik het wel fijner dat het een geparfumeerd luierzakje is. Gewoon van de supermarkt.

13 uur geleden

Wij gebruiken alleen voor de poepluiers luierzakjes. Nu hebben wij gewoon zo’n simpele luieremmer, dus niet zo’n fancy ding met speciale zakken etc. Maar daar doen wij een vuilniszak met lavendel of citroengeur in, op de deksel aan de binnenkant hebben we zo’n binbrite geur ding geplakt. En eigenlijk gooien we daar nu alleen de plasluiers nog in, we merkten dat het toch wel een beetje ging ruiken. Dus poepluiers is luierzakje en gelijk in de container. En uiteraard hebben we een verpakking in de luiertas zitten. Thuis hebben we die van de action, want die zijn gewoon echt mooi geprijsd. In de luiertas die van de kruidvat, want dat vind ik daar een fijne verpakking voor

13 uur geleden

Ik gebruik ze ook voor elke luier, veel fijner. Leeg de luieremmer elke dag, daar zit ook een zak in.

13 uur geleden

Wij hadden vooral de eerste maanden altijd luierzakjes in de luiertas. Erg handig mocht je kindje onderweg een spuitluier hebben of een ander ongelukje, dan kan je namelijk ook de vieze kleertjes daar even in doen tot je thuis bent. Ook moesten wij in de kraamweek de luiers bewaren ‘s avonds/‘s nachts voor de kraamzorg de volgende ochtend, dus vonden t toen ook wel fijn dat we ze even in zo’n zakje konden doen.

13 uur geleden

Reactie op Romyyyyyyy

Wij hadden vooral de eerste maanden altijd luierzakjes in de luiertas. Erg ...
Tip voor de kleertjes is idd ook een goede! Wij hadden/hebben een spuger dus regelmatig moeten omkleden dus dan was het fijn om het zo in je luiertas te kunnen doen ipv los. Zelfde met een doorlek situatie

13 uur geleden

Wij gebruiken ze altijd voor een poepluier! Sowieso handig om bij de hebben in de luiertas voor bijvoorbeeld vieze of natte kleren. Die van de action zijn echt prima!

13 uur geleden

Reactie op Sierra-ashley

Wij gebruiken alleen voor de poepluiers luierzakjes. Nu hebben wij gewoon z ...
Precies dit doe ik ook!

13 uur geleden

Voor vieze/natte kleding onderweg neem ik ziplockzakjes mee. Daar zit het schone setje in, dus dan heb je meteen het schone setje en een leeg ziplockzakje voor het vieze setje. Qua luiers thuis: die eerste stonken amper, pas wanneer ze vast voedsel krijgen, gaan de poepluiers stinken. Tot die tijd gebruikten wij dus de zakken van de gemeente in de luieremmer. Sinds de vaste voeding hebben wij die geparfumeerde zakjes van de Action die we voor de poepluiers gebruiken.

13 uur geleden

Wij hebben nooit luierzakjes gebruikt. Gewoon een normale zak (van de gemeente) voor de luieremmer en die dan regelmatig legen en wegbrengen. Ook als je op andere locaties bent is er altijd wel een plekje waar je een poepluier weg kunt gooien.

12 uur geleden

ik gebruikte altijd die geur zakjes voor luiers van action, ideaal voor die poepluiers. vind dat echt een goeie uitvinding haha. maar wij gebruiken geen luier emmer, we gooien gewoon in prullenbak. Ik heb m wel staan op me 'uitzetlijst' die ik van kraamzorg heb gekregen.

3 uur geleden

Ik heb ze al gekocht hoor! Bij mijn vorige ook gebruikt en ik vond ze echt super handig. En wat iedereen ook zegt, ik gebruikte ze ook voor onderweg als ze doorgelekt waren. Dan deed ik de vieze kleren erin bewaren.

3 uur geleden

Ah bah ja ik wil niet zon luieremmer maar wij doen zakjes bij ons zoontje. Op mijn werk (kdv) ook. En gewoon einde van de dag de zak legen. Werkt echt top. Die luieremmers kunnen zo stinken

2 uur geleden

Ik heb alleen luier zakjes gebruikt voor onderweg. En een geurzak ik de luier emmer en die bracht ik dan 1 keer in de dag weg. Nu heb ik gewoon een container dus alle luiers gaan gelijk weg.