9 Reacties

Hee vraagje waarom mag het maar 1 x per dag

vorige maand

Ik gebruik cranberry capsules van de Kruidvat, 3x per dag 1 capsule. Door de verdeling blijf je de hele dag “zuur” houden in je urine waardoor bacteriën minder kans maken 😊

vorige maand

Reactie op VindingrijkeVaren216220

Hee vraagje waarom mag het maar 1 x per dag
Omdat de verloskundige dit zo aangeraden heeft, zodat ik niet een te hoge dosering binnenkrijg

vorige maand

d-manose innemen

gisteren

Fijn dat de baby lekker in beweging is en gezond is! Ik heb precies hetzelfde, 2x een kuur gehad en nu staat mn urine op kweek. Krijg er wel wat bekkenpijn van maar wil ook niet steeds antibiotica. Hoe gaat het nu bij jou? Heb je nog tips?

18 uur geleden

Ik heb het bij mn vorige zwangerschap ook 2x gehad. Zo eng omdat ze dan altijd meteen op die zwangerschaps bacterie willen testen ook. Ik heb gewoon een fles cranberry sap gekocht en dronk s morgens een groot glas bij het ontbijt (300ml) naast dat het dus goed is voor de blaas begon ik ook meteen met veel vocht. Want eigenlijk was dat het enige dat echt werkte ook al werd ik helemaal niet goed van het plassen. Helaas een hele gevoelige blaas voor dat soort ongein. Vreselijk is het! Hopelijk helpt het sap een beetje bij het voorkomen van meer!

17 uur geleden

Ken het probleem van voor mijn zwangerschap. Daarom zodra ik wist dat ik zwanger was direct pure cranberrysap van Zonnatura gemengd met water gaan drinken zodra ik wakker werd. Dit is geconcentreerd sap en bevat geen suikers zoals veel andere cranberrysappen. Voorheen gebruikte ik cranberry capsules maar dat raden de verloskundige af. Tot nu toe met 27 weken gaat het nog goed en geen blaasontsteking gehad🙏 Misschien helpt het jou ook!

4 uur geleden

Karnemelk werkt ook erg goed, elke dag een glas

2 uur geleden

Ik heb sinds laatst bericht geen blaasontsteking meer gehad gelukkig. Drink veel water en neem nu dagelijks cranberry tabletten in. - Ik lus geen karnemelk en verdraag lactose niet goed. - cranberry sap deed niet voldoende. Baby is gezond en mama is gezond gelukkig. Bedankt voor de zorgen