69 Reacties
6 dagen geleden
Heel cute! Mijn zoontje heet Joaz-Lyo en over 4 weken krijg ik een keizersnede en weet dan pas of het een broertje of zusje word voor hem. Jongensnaam heb ik, meisjesnaam nog twijfel 馃
6 dagen geleden
Leuk! Wij twijfelen nog enorm tussen deze 4 namen voor de kleine meid: Marilou, Milou, Emily of Olivia. Wat zouden jullie kiezen?
6 dagen geleden
Reactie op GeweldigeCyclaam142023
Leuk! Wij twijfelen nog enorm tussen deze 4 namen voor de kleine meid: Mari ...
Olivia馃槏
6 dagen geleden
Reactie op Mari毛llebon
Olivia馃槏
Ik vind Marilou heel leuk en origineel:)
5 dagen geleden
Milou
5 dagen geleden
Leuke naam! 馃槏
Bij een meisje wordt het bij ons Nine en bij een jongetje Mats 馃
5 dagen geleden
Allemaal enig! Zo te lezen zijn de meningen divers. Ik vind Milou heel leuk!
5 dagen geleden
Wij hebben een Guus en een Madelief.
En gaan nu voor Josien 馃グ ik vind het het zo leuk dat je dat een beetje kan afkorten als "Joos"
5 dagen geleden
Reactie op maria_1234
Wij hebben een Guus en een Madelief.
En gaan nu voor Josien 馃グ ik vind het ...
Ooh ik vind Josien/Josine zooo鈥檔 leuke naam!! Dat was echt mijn favo, maar mijn man wilde 鈥榤 niet 馃槱
5 dagen geleden
Onze eerste gaat Merel heten馃グ we hebben wat stiekeme hints in de kamer staan zoals een boekje over vogeltjes met daarop een mereltje en hebben er samen al de grootste lol over haha
5 dagen geleden
Mijn man is er al uit, ik twijfel nog over de naam. Onze dochter heet Nena en we willen onze zoon Nilo noemen.
Ik ben bang voor Jip en Janneke, maar is dat zo erg? En ik heb niet hetzelfde YES gevoel als bij Nena, maar kan dat ook nergens anders ontdekken.
Wij willen een naam die in meerdere namen goed uit te spreken en spellen is en vinden het leuk als het een naam en een woord (met mooie betekenis) is.
Wat denken jullie?