16 Reacties

6 maanden geleden

Ja, had ik ook hoor afgelopen weken. Is wel een beetje normaal denk ik. Nu vooral heel erg gespannen voor de eerste echo. Hoort er allemaal bij 😉

6 maanden geleden

Ja, hier ook! Wij zijn nu in ronde 3, ik vind het elke keer weer spannend! Bij mijn zoontje die nu 14 maanden is was het in 1x raak dus nu even andere koek helaas

6 maanden geleden

Ik heb 7 juli mijn NOD. We zijn dat 2 jaar geleden voor het eerst op date gegaan (en hij nooit meer weg gegaan vanaf die dag🤭) dus ik vind het een enorme bijzondere dag. Maar weer zeker dat ik niet kan wachten met testen haha

6 maanden geleden

Reactie op Cynthiarig

Ja, hier ook! Wij zijn nu in ronde 3, ik vind het elke keer weer spannend! ...
Hier ook hetzelfde bij de eerste! Dit is nu ronde 1 voor de tweede, dus ik ben benieuwd..

6 maanden geleden

Reactie op HuisjeNr9

Ik heb 7 juli mijn NOD. We zijn dat 2 jaar geleden voor het eerst op date g ...
Oh dat is wel heel toevallig! Zou heel mooi zijn! 🍀

6 maanden geleden

Mijn menstruatie wordt verwacht op 6 juli maar ik heb tot op vandaag mijn LH piek niet gevonden….🙃

6 maanden geleden

Spannend hè!! Hier 9 juli NOD. Derde kindje. Ben er ook heel erg mee bezig! Zit hele dag op deze app haha

6 maanden geleden

Reactie op hitandrun

Spannend hè!! Hier 9 juli NOD. Derde kindje. Ben er ook heel erg mee bezig! ...
Oh erg he.. 🫣 ik wil weten of het gelukt is of dat we voor een volgende ronde gaan. Herken het inderdaad, kijk ook veel op de app haha 🤭

6 maanden geleden

8 juli NOD en eergisteren de eerste positieve test in mn handen. Heb altijd enorme testdrang dus mocht van mezelf pas op 8 dpo testen. Gelijk een streepje te zien!

6 maanden geleden

Helaas vanochtend een spierwitte test, denk dat t voor de volgende ronde wordt

6 maanden geleden

Reactie op Mamajoma

8 juli NOD en eergisteren de eerste positieve test in mn handen. Heb altijd ...
Aahh wat fijn zeg, gefeliciteerd!

6 maanden geleden

Reactie op emvb

Helaas vanochtend een spierwitte test, denk dat t voor de volgende ronde wo ...
Ahh dat is balen! Op hoeveel dpo had je getest? Ik testte eerst ook te vroeg, spierwit. Paar dagen later getest en daar was toch dat streepje. Dus misschien is er nog hoop!

6 maanden geleden

Hee ! Hier nog 1. Ons zoontje is nu 21 maanden. In januari een miskraam gehad. Nu dus ronde 7 na de miskraam. Als het deze maand goed gaat, zit er precies 2.5 jaar tussen 😍. Donderdag heb ik wat bloedverlies gehad. Ik ben er zeker van dat dit de innesteling is geweest. Nu alleen de vraag of het goed gegaan is.... Gisteren kon ik het niet meer houden en getest. Dom, want hij was heel erg wit. Bij m'n vorige zwangerschappen testte ik 3-5 dagen na nod en dan nog was er een vaag lijntje. Dus wie weet maakt mijn lichaam niet zo snel hcg aan. Morgen moet ik ongesteld worden. Dinsdag ga ik testen. Benieuwd naar jullie verhalen! Groetjes

6 maanden geleden

🥹🤍

6 maanden geleden

Reactie op dk02

Ahh dat is balen! Op hoeveel dpo had je getest? Ik testte eerst ook te vroe ...
Dat is het ding ik kon m’n ovulatie niet goed vinden en las daarna negatieve recensies over Action testen. Denk dat ik m heb gemist. Al zag ik afgelopen dinsdagavond een verhoogde LH waarde. Misschien een lange cyclus deze maand 🤷‍♀️ Vandaag is mijn NOD. Ga het afwachten… 🍀

6 maanden geleden

Reactie op emvb

Dat is het ding ik kon m’n ovulatie niet goed vinden en las daarna negatiev ...
Spannend! Ik duim voor je! 🍀 En mocht je toch een nieuwe ronde in moeten, probeer de ovulatietesten van Sensitest eens. Bij onze eerste was het daarmee in 1x raak en nu bij de tweede ook weer 🫣 Ze zijn heel duidelijk en makkelijk in gebruik!