14 Reacties

6 maanden geleden

Hai! Ik had de afgelopen week precies dezelfde angst. Ik raad je aan niks te googelen, want anders ga je symptomen in je hoofd halen. Ik heb de VK gebeld en ik mocht langskomen puur zodat ik gerustgesteld zou zijn. Echo gemaakt, en niks aan de hand. Ik raad je dit gewoon aan om te doen. Kan nooit kwaad. Bij mij is het wss bandenpijn ivm met 2e zwangerschap, maar ik weet niet meer hoe dat was bij de 1e.

6 maanden geleden

Oh en voel je niet schuldig, ik heb mijn VK ook gewoon om 7 uur vanmorgen gebeld. Een goeie gaat je dat echt niet kwalijk nemen :).

6 maanden geleden

Ik heb echt precies het zelfde, alleen rechts non stop zeurend gevoel sinds gistermiddag. Heb net de verloskundige een mail gestuurd.

6 maanden geleden

Ben zo blij dat ik niet de enige ben met deze klachten! Stelt me oprecht meer gerust. Kans op bbz is heel klein, ik maak me daar wel zorgen over. Mijn vk zegt dat het zo nog niet klinkt en vandaag heb ik tot op heden nog niks gevoeld. Lichamelijk niet al teveel doen lijkt te helpen. Hoewel ik wel mijn hart vasthoudt voor de zwarte cross volgende week…

6 maanden geleden

Heb toch maar even de VK gebeld. Dit was geruststellend, waarschijnlijk gewoon normale steken. Ze zei bij mij heel duidelijk: zolang de steken niet heftiger of frequenter worden, en je geen bloedverlies of koorts krijgt is het waarschijnlijk geen bbz en hoef je je niet te veel zorgen te maken. Mocht het wel heftiger worden moest ik ook gewoon weer bellen, maar voor nu dus wel gerustgesteld!
Ik heb precies dezelfde klachten. Ik heb het idee dat het erger wordt als ik heel druk ben(heb een drukke week achter de rug) Fijn om te lezen wat jou verloskundige hier over zegt! Stelt mij ook gerust. Bij mij schiet het er af en toe in, niet continue aanwezig.

6 maanden geleden

Ik moet maandag komen voor een spoed echo om te kijken of het een bbz kan zijn

6 maanden geleden

Reactie op Janelien

Ik moet maandag komen voor een spoed echo om te kijken of het een bbz kan z ...
Laat je even weten? Wat heb je nog meer aan symptomen? Ik heb vandaag nog helemaal geen pijn gevoeld

6 maanden geleden

Reactie op NB1999

Laat je even weten? Wat heb je nog meer aan symptomen? Ik heb vandaag nog h ...
Ik heb geen pijn maar gewoon alsof er een ballon zich langszaam op blaast in mn rechter eierstok. Zwaar zeurend gevoel met heel af en toe een steek. Gisteravond was ik opeens misselijk en rillingen, wist mij geen houding te geven. Duizelig.

Reactie op Janelien

Ik heb geen pijn maar gewoon alsof er een ballon zich langszaam op blaast i ...
Hopelijk valt het mee. Succes maandag!

6 maanden geleden

Pijn bij draaien/niesen/hoesten klinkt echt als typische bandenpijn.

6 maanden geleden

Ik heb eind mei een bbz gehad, zonder gescheurde eileider gelukkig, maar wat bij een bbz ook vaak gebeurd is gedurende de zwangerschap al op en af bloedverlies en testen die licht blijven omdat er minder hcg aan gemaakt wordt. Bij mij is het vruchtje uiteindelijk zelf opgeruimd maar mijn eileider was al wel erg geïrriteerd en al langzaam iets gaan bloeden, en die pijn voelde ik echt boven mn heup bot en vooral richting mn rug als een soort steken, en mn gehele onderbuik was gevoelig. Uiteindelijk dus op tijd geweest waardoor er gelukkig geen ernstige dingen gebeurt zijn en mijn lichaam al bezig was met het opruimen. Maar de pijn kwam met 5+5 pas terwijl het bloedverlies al vanaf 13 dpo steeds een dagje wel, dan weer een dagje niet, en met 5+2 nog steeds een vrij lichte test. Hopelijk kan ik hier iemand mee gerust stellen!

6 maanden geleden

Reactie op Anoniem839291

Ik heb eind mei een bbz gehad, zonder gescheurde eileider gelukkig, maar wa ...
Wat vervelend te horen dat je een bbz hebt gehad in mei….🥺 Zelf ben ik er ook bang voor, 2 juni een cyste geconstateerd in mn linkereierstok, 3 juni menstruatie gekregen en die cyclus zwanger geraakt na 5 jaar… nu zou ik 5 +5 zijn volgens die berekening. Geen enkel bloedverlies gehad, verder wel veel last van zweten, wisselende buikpijn, zere borsten gehad afgelopen 3 dagen maar nu niet meer en dat maakt mij dan zorgen dat symptomen ook weer weggaan? Volgende week vrijdag met 6+3 een echo bij de gynaecoloog.. maar zou wel eerder willen. Testen lopen wel op en clearblue geeft 2-3 weken aan

6 maanden geleden

Ik ben nu zwanger van de 4e en ik herken dit wel als bandenpijn.