33 Reacties

5 maanden geleden

Ik dacht dat ik de enige was 😆 Ben nu 6+6 en heb ook al een buik. Ben sws al wat stevig van mezelf, maar mijn zusje heeft al een paar keer gevraagd of ik zwanger ben. Zullen de darmen wel zijn idd. Maar het is idd wel heel duidelijk..

5 maanden geleden

Ik dacht dat ik de enige was 😆 Ben nu 6+6 en heb ook al een buik. Ben sws ...
Hahahhaha ik ga stuk 🤣 mijn buik is altijd zo te zien dat iedereen het gelijk weet. Mijn buik is nu ook mega. Dat mensen gewoon al genoeg weten.

5 maanden geleden

Hier ook enorm! Gister voelde ik me echt enorm opgeblazen, meer dan normaal. Ben nog geen 7 weken en loop er dus al zo bij 😭😂 Ik heb nu nog vakantie, maar als ik straks weer ga werken, moet ik het maar gaan vertellen ben ik bang 😣

5 maanden geleden

Hier hetzelfde, lastig te verhullen ook. Mijn familie maar alvast verteld!

5 maanden geleden

Hier ook. Maar mijn vorige (2e zwangerschap) ging begin maart dit jaar mis met 16+2 weken. Toen had ik al een buikje en die is niet geheel weg gegaan voor deze zwangerschap. Nu schuif ik het daarop. Ben ook net een nieuwe baan begonnen dus hoop dat ze me gewoon niet zo goed kennen dat ze niks denken. Heb veel stretch broeken maar wel met een strik op de buik dus dat trekt extra de aandacht. Maar zitten nog wel lekker. Ook extreem opgeblazen en last van de darmen.

5 maanden geleden

Hier ook! Verbergen? Ik zou wel willen, maar mensen zijn niet gek. 6 wk 5 dg. Opgezette buik en helaas niet meer veel buikspieren denk ik.

5 maanden geleden

Reactie op BlijZwanger2

Hier ook enorm! Gister voelde ik me echt enorm opgeblazen, meer dan normaal ...
Ziet er wel heel mooi uit.

5 maanden geleden

Herkenbaar! Hier ook zwanger van de tweede en de buik is al echt groot. Wat gek eigenlijk he?! Bij de eerste was dit niet. 🤦🏽‍♀️

5 maanden geleden

Bij mij groeit het ook al flink. Het scheelt dat ik afgelopen jaar best veel aangekomen ben, dus mensen gaan het toch niet vragen 🤣

5 maanden geleden

Wat een verschil hè, Hier ook 😅 Links eerste zwangerschap bij 6 weken. Rechts nu met 5 weken🫣 Gelukkig nu vakantie, dus kan het nog goed verstoppen en veel jurkjes aan😅💪🏼

5 maanden geleden

Bij mij is het echt mijn onderbuik die heel bol is. En ben vrij slank, dus het valt wel op. 😅

5 maanden geleden

Haha zo leuk om dit te lezen. Ik ben 6 weken en zó opgeblazen dat ik ook wel 20 weken lijk. Ik draag vaak nauwsluitende truitjes... Dan ziet iedereen het echt gelijk. Helemaal omdat collega's ook weten dat we ermee bezig zijn, sinds ik de miskraam in november met ze heb gedeeld. Gelukkig zijn we nu op vakantie en hebben we daarna al snel de eerste echo.

5 maanden geleden

Ziet er wel heel mooi uit.
Dat is lief, dank je wel 😊

5 maanden geleden

8+3 en ben zo enorm opgeblazen! 😂

5 maanden geleden

Zwanger van de 2e en vind het ook wel heel snel gaan. Mijn zoontje van 4 zegt al vanaf het begin (hij vertelde mij dat ik een baby in mijn buik had en toen dus ook maar getest) dat het er 2 zijn haha, dus ik ben benieuwd! 😅

5 maanden geleden

Ik ben nu 9 weken zwanger en pas geen een broek meer van mezelf. Ik ben zelf wat steviger maar je ziet echt dat ik al een buik krijg. Is dat mogelijk ? 🙈🙈

5 maanden geleden

Reactie op Olii

Ik ben nu 9 weken zwanger en pas geen een broek meer van mezelf. Ik ben zel ...
Ja!! Heb ik ook idd, is mn 2e kindje. Bij mijn eerste had ik dat pas rond 30 weken.

5 maanden geleden

Ik ben 5 weken zwanger en mijn buik is zo opgezet. Ik heb ook last van mijn darmen dus dat zal het misschien zijn. Mijn borsten beginnen ook al voller te worden. Ik heb gelukkig nog wat wijde shirts van toen ik nog wat zwaarder was. Ik probeer het daar nog wel even mee te verbergen 🙈 ik pas al mijn strakkere broeken al bijna niet meer!

4 maanden geleden

Reactie op Babyboy15

Ja!! Heb ik ook idd, is mn 2e kindje. Bij mijn eerste had ik dat pas rond 3 ...
Ik ben zwanger van ons eerste kindje 🙈🙊

4 maanden geleden

Ik ben sinds vandaag 8 weken en was vorige week op vakantie dus liet ik de buik ‘hangen’. Je kent toch niemand daar. Mensen gingen staan in de bus voor me, echt te bizar. Ik zit met dezelfde vraag, hoe ga ik dit nog 4/5 weken volhouden? Ik heb ook endometriose dus kan het eventueel verhullen door te zeggen: ik heb nu endo belly, wat mensen gelijk inpakt. Pas geen enkele broek meer 😆