33 Reacties
5 maanden geleden
Ik dacht dat ik de enige was 😆
Ben nu 6+6 en heb ook al een buik. Ben sws al wat stevig van mezelf, maar mijn zusje heeft al een paar keer gevraagd of ik zwanger ben. Zullen de darmen wel zijn idd. Maar het is idd wel heel duidelijk..
5 maanden geleden
Hier ook enorm! Gister voelde ik me echt enorm opgeblazen, meer dan normaal. Ben nog geen 7 weken en loop er dus al zo bij 😭😂 Ik heb nu nog vakantie, maar als ik straks weer ga werken, moet ik het maar gaan vertellen ben ik bang 😣

5 maanden geleden
Hier hetzelfde, lastig te verhullen ook. Mijn familie maar alvast verteld!
5 maanden geleden
Hier ook. Maar mijn vorige (2e zwangerschap) ging begin maart dit jaar mis met 16+2 weken. Toen had ik al een buikje en die is niet geheel weg gegaan voor deze zwangerschap. Nu schuif ik het daarop. Ben ook net een nieuwe baan begonnen dus hoop dat ze me gewoon niet zo goed kennen dat ze niks denken.
Heb veel stretch broeken maar wel met een strik op de buik dus dat trekt extra de aandacht. Maar zitten nog wel lekker.
Ook extreem opgeblazen en last van de darmen.
5 maanden geleden
Hier ook! Verbergen? Ik zou wel willen, maar mensen zijn niet gek. 6 wk 5 dg. Opgezette buik en helaas niet meer veel buikspieren denk ik.
5 maanden geleden
Reactie op BlijZwanger2
Hier ook enorm! Gister voelde ik me echt enorm opgeblazen, meer dan normaal ...

Ziet er wel heel mooi uit.
5 maanden geleden
Herkenbaar! Hier ook zwanger van de tweede en de buik is al echt groot. Wat gek eigenlijk he?! Bij de eerste was dit niet. 🤦🏽♀️
5 maanden geleden
Bij mij is het echt mijn onderbuik die heel bol is. En ben vrij slank, dus het valt wel op. 😅
5 maanden geleden
Haha zo leuk om dit te lezen. Ik ben 6 weken en zó opgeblazen dat ik ook wel 20 weken lijk. Ik draag vaak nauwsluitende truitjes... Dan ziet iedereen het echt gelijk. Helemaal omdat collega's ook weten dat we ermee bezig zijn, sinds ik de miskraam in november met ze heb gedeeld. Gelukkig zijn we nu op vakantie en hebben we daarna al snel de eerste echo.
5 maanden geleden
Zwanger van de 2e en vind het ook wel heel snel gaan. Mijn zoontje van 4 zegt al
vanaf het begin (hij vertelde mij dat ik een baby in mijn buik had en toen dus ook maar getest) dat het er 2 zijn haha, dus ik ben benieuwd! 😅

5 maanden geleden
Ik ben 5 weken zwanger en mijn buik is zo opgezet. Ik heb ook last van mijn darmen dus dat zal het misschien zijn. Mijn borsten beginnen ook al voller te worden. Ik heb gelukkig nog wat wijde shirts van toen ik nog wat zwaarder was. Ik probeer het daar nog wel even mee te verbergen 🙈 ik pas al mijn strakkere broeken al bijna niet meer!
4 maanden geleden
Ik ben sinds vandaag 8 weken en was vorige week op vakantie dus liet ik de buik ‘hangen’. Je kent toch niemand daar. Mensen gingen staan in de bus voor me, echt te bizar.
Ik zit met dezelfde vraag, hoe ga ik dit nog 4/5 weken volhouden? Ik heb ook endometriose dus kan het eventueel verhullen door te zeggen: ik heb nu endo belly, wat mensen gelijk inpakt. Pas geen enkele broek meer 😆