12 Reacties

Magnesium slikken of insmeren met olie helpt inderdaad. En ik doe mijn benen elke dag even cuppen onder de douche, dat zorgt voor een goede bloedsomloop. Even laten masseren helpt ook :)

gisteren

Magnesiumolie of -spray helpt inderdaad. Volgens een vriendin die sportmasseur is werkt dat ook beter dan supplementen, omdat je het dan echt op de plek zelf kan toepassen. Even sprayen/inmasseren voor het slapen gaan. Werkt voor mij heel goed, ik heb er nu 's nachts geen last meer van.

gisteren

Het enige wat bij mij helpt is nog eerder gaan slapen. Het begint bij mij gedurende de avond, als ik zorg dat ik v贸贸r die tijd in bed lig, dan valt het wel mee. Maar als ik een keer toch nog een uurtje film probeer af te kijken, dan lig ik vervolgens de hele nacht te spartelen en heb ik spijt

gisteren

Sinds ik meer drink is het bij mij weg! Neem af en toe ook een magnesium voetenbadje

20 uur geleden

Voeteneind omhoog helpt bij mij.

15 uur geleden

Hier ook! Echt heel irritant gevoel. Ik ben veel meer gaan drinken en smeer ze s avonds in met magnesiumlotion wat heel goed werkt.

15 uur geleden

Reactie op Bonusmama馃槍

Hier ook! Echt heel irritant gevoel. Ik ben veel meer gaan drinken en smeer ...
Mag ik vragen welke lotion jij gebruikt? 馃槉

15 uur geleden

Biofreeze kun je ook proberen! Deze krijg je bij de Kruidvat 馃槉

14 uur geleden

Karnemelk drinken 馃槄 Is voor mijzelf niet de oplossing want ik vind dat niet lekker

14 uur geleden

Reactie op BabyN2026

Mag ik vragen welke lotion jij gebruikt? 馃槉
Tuurlijk! Ik heb deze gekocht bij holland and barret.

9 uur geleden

Reactie op Bonusmama馃槍

Tuurlijk! Ik heb deze gekocht bij holland and barret.
Thanks! Ga morgen meteen kijken

1 uur geleden

Ik heb nu af en toe die krampen in m鈥檔 kuiten, vooral al ga ik even strekken. Die kramp wil er daarna ook niet uit.. duurt soms echt een aantal minuten. Overdag daarna spierpijn in mijn kuiten. Terwijl ik voldoende drink en beweeg. Geen idee wat ik er tegen kan doen