9 Reacties
6 maanden geleden
Toevallig heb ik dit ook sinds vrijdag. Ik begrijp heel goed wat je bedoeld als het gaat om de spanning.
6 maanden geleden
Heel herkenbaar.. ik heb gisteren heel vroeg positief getest en vrijdag is mijn NOD. Nou heb ik vanmorgen getest, maar die test was ongeldig, dus extra stress 馃檲 Ik ga morgen nog eens test en dan misschien vrijdag nog een keer, maar daarna moet ik er van mezelf ook vertrouwen in hebben.
Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan haha
6 maanden geleden
Reactie op MaLu85
Jaaa nog steeds positief en een dikkere streep dan gisteren
Fijn!! Helpt dat wat bij het plan om morgen nog te testen en het dan voorlopig te laten?
Ik heb vanmorgen ook getest (digitaal) en nog steeds positief 馃 Dat gaf echt wel wat rust, al kijk ik wel erg uit naar de eerste echo.
6 maanden geleden
Pfoe, ik kwam precies hiervoor naar dit forum toe. Ik heb inderdaad hetzelfde. Zowel de NOD vind ik behoorlijk spannend, maar eigenlijk ook de eerste 5 weken omdat de kans op chemische zwangerschap dan nog vrij hoog is.
Waarom spreek jij bepaalde tijden met jezelf af waarin je nog mag testen? Als het je hoofd rustig maakt kan je toch best door blijven testen om te kijken of het lijntje sterker wordt?
(Daarover, hoe licht / duidelijk is jullie streepje? Die van mij wordt wel langzaam duidelijker maar ik had graag al een knaller gehad ;))