24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclubs Geboorteclub maart 2026

Rust nemen: hoe doen jullie dat? (Tips gezocht)

Hebe23

4 weken geleden

Hoi! Hier een mama die het heel moeilijk vind om écht rust te nemen, hier heb ik eigenlijk altijd al moeite mee gehad. Nu ben ik net 5 dagen postpartum van een bevalling met Fluxus en is mijn hb erg laag waardoor ik (natuurlijk) wel echt goed rust moet houden. Maaar dit vind ik erg lastig en ik zoek dus tips. Ik breng het grootste gedeelte van de dag in/op bed door. ‘s ochtends douche ik even en ‘s avonds ga ik naar beneden voor het avond eten. Verder breng ik m’n zoontje van bijna 2 zelf naar bed om toch elke dag even ons 1 op 1 momentje te hebben met hem. Kraamvisite hebben we nog weinig en als ze er zijn merk ik dat ik snel aan m’n tax zit en zonder ik me wel even af. Maar de joggingpakken komen mn neus al uit, ik voel me schuldig naar mn zoontje die ik steeds nee moet verkopen en vind het maar niets om steeds aan anderen te moeten vragen om me dingen te brengen van beneden. Naast dat ik mega blij ben met onze kleine meid en me trots en gelukkig voel, voel ik me ook best ongeduldig en gefrustreerd. Ik merk dat ik al snel terugval op “ik zal heel even snel xyz doen hoor” En dat op dag 5 haha… Dus ik ben benieuwd; herkennen jullie dit? Hoe nemen jullie echt rust? Wat zijn jullie tips? 🍀🍀

Geboorteclub maart 2026

1
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.