16 Reacties

vorige week

Ik had dit mijn eerste zwangerschap ook, toen heb ik bijna het hele 3e trimester op mijn pantoffels (van die stevige opa-pantoffels met een echte zool zeg maar) rondgelopen. Ik pas mijn schoenen nu nog wel, maar ik vind het aantrekken steeds lastiger, dus ik denk dat ik nu voor de winter binnenkort op zoek ga naar van die uggs-achtige laarzen. Lekker warm, niet te strak en makkelijk aan te trekken.

vorige week

Jaaaa ik leef in me uggs

vorige week

Heb toen bij mijn eerste schoenen op vinted gekocht in een maatje groter

vorige week

Is het een idee om binnen gewoon op sokken te lopen en buiten op de schoenen van je partner? Evt met dikke sokken? Dit werkt natuurlijk niet als jij normaal maat 35 hebt en hij 48 🙈

vorige week

Reactie op Rana4AA

Is het een idee om binnen gewoon op sokken te lopen en buiten op de schoene ...
Of andersom, mijn man en ik hebben allebei maat 40-41 🥲

vorige week

Ik ben 27 w mijn handen en onderbenen / voeten zijn zo dik… ik ka m’n handen gewoon niet meer dicht knijpen. Het tintelt ook een beetje

vorige week

Grotere schoenen aan doen

vorige week

Ik had hier ook last van en strikken van mn schoenen werd ook lastig. Dus ik heb Sketchers Slip-ins gekocht in een maatje groter! Zo heerlijk, binnen 10 seconden beiden schoenen aan zonder te bukken. Ennn omdat de veters elastiek zijn rekken ze lekker mee

Reactie op MeliaMarie_24

Ik had hier ook last van en strikken van mn schoenen werd ook lastig. Dus i ...
Klopt! Die heb ik ook, maar dan in m’n eigen maat en echt ideaal zonder bukken. Maar die beginnen dus te strak te zitten helaas

Reactie op Rana4AA

Is het een idee om binnen gewoon op sokken te lopen en buiten op de schoene ...
Haha nee helaas zijn z’n voeten veel groter dan de mijne 😂

vorige week

Ik draag voornamelijk uggs, lekker makkelijk aantrekken ook :)

Reactie op Brittle

Ik ben 27 w mijn handen en onderbenen / voeten zijn zo dik… ik ka m’n hande ...
Heb ik ook echt last van, als ik wakker word doet het al beetje pijn om op m’n voeten te lopen
Ik heb gewoon een halve maat groter gekocht en best los gestrikt. Maar ik hou ook nog geen vocht vast

gisteren

Hier helaas ook last van. Ik drink veel water en alsnog zijn mijn voeten zeker een maat groter en pas ik mijn ringen niet meer…. Heb uggs in een grotere maat gekocht en dat is wel fijn als ik de deur uit ga.
Herkenbaar 😓 Ik had expres al uggs gekocht maar zelfs daar kom ik niet meer in met een schoenlepel. Heb nu maar van die instap uggs besteld in de hoop dat die wel passen. Ben bang dat ik straks helemaal niks meer aankan dus tips zijn welkom 🫣

14 uur geleden

Ik had veterlaarsjes die ik flink kon laten meegroeien met mijn voeten! Merk dat het nu ook weer begint..