19 Reacties
5 maanden geleden
Ik heb via je Vinted een beige shirt gekocht met 'ik word grote broer' erop. Misschien kan je hier wat vinden? Er is best wat mooi aanbod, omdat je het vaak maar één of twee keer aandoet.
5 maanden geleden
Reactie op Fcn_
Dit bericht is verwijderd
Ja 🤦🏽♀️ ik had het gelezen en wou antwoorden maar ondertussen per ongeluk teruggeswiped waardoor ik hier weer kwam haha
5 maanden geleden
Maar iemand ook een idee waar je dit voor grote broer kan halen in en wat kleinere maat? Denk dat mn zoontje tegen de tijd dat we het bekend gaan maken rond maat 68/74 zit
5 maanden geleden
Wij hebben deze van bol
Com beetje vies want dochter heeft hem aangehad.

5 maanden geleden
Ik vond mooie shirts op www.kleinedino.nl . Ook sadbeige opties ;) We wachten zelf nog eventjes met bestellen tot na de eerste echo, maar ik ga ze daar vandaan halen.
5 maanden geleden
Wij hebben deze voor mijn zoontje besteld bij bol, met een rebus waar na puzzelen staat ik word grote broer. Super leuk om opa en oma te zien puzzelen! Enorm van genoten. https://www.bol.com/nl/p/shirt-aankondiging-zwangerschap-rebus-ik-word-grote-broer-korte-mouw-wit-tan-maat-86-92-zwangerschap-aankondiging-bekendmaking-baby-big-bro-brother-grote-broer/9300000176364155?referrer=socialshare_pdp_androidapp
5 maanden geleden
Louloudi in Gouda (en online) heeft hele mooie kleding waar je iets op kunt laten zetten, zoals “zus” oid.