Hoi allemaal 🌺
Gisteren 1 juni, getest. Ik had krampjes en beetje bloedverlies. (Paar uurtjes)
Ik was 6DPO, extreem vroege test die positief is. Action en de Clear Blue. Ik kan t nog niet geloven, heel spannend! Hoop dat hij blijft oplopen 🥰 Zelf test ik normaal positief pas na NOD.. Zo onwerkelijk dit, maar zo welkom! 🤗
Vandaag getest zoals ik wel vaker doe (PCOS) en een heel heel licht streepje op 3 zwangerschapstesten en de ovu test ook vrij donker (normaal geen zichtbare tweede lijn). 😍 Super spannend ! Baby 2!
Vandaag getest, 4 dagen voor mijn vermeende menstruatie. Mijn zoontje is nu 14 maanden, sneller dan verwacht! Maar zo welkom 🥰
symptoom gek genoeg is verstopte neus en oor! Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook zo vroeg. Daarnaast veel plassen en lichte krampjes!
Vandaag een positieve early clear blue test gehad! Andere testen zijn nog negatief dus ik vind het extra spannend… helemaal na een eerdere miskraam. We hopen dat het komende dagen sterkere testen krijg. 🍀
Voorzichtige positieve test na een eerder miskraam bij 10 weken. Weer 1x ongesteld geweest en meteen weer raak. Durf er alleen nog niet in te geloven. 🫣
Zwanger van ons 2e kindje. De eerste is 6,5 maand. Wel gepland, maar niet verwacht dat het gelijk raak zou zijn. Was overigens bij de eerste ook het geval. 🩵🩷
Vorige week getest, test gaf aan tussen 3/4 weken 🤭 Grote zus is 17 jaar en andere 'grote' zus is gister 1 jaar geworden.
De misselijkheid is begonnen, volgende week de eerste echo, spannend 😃
Gisteren meerdere zwangerschapstesten gedaan, want m’n geluk kon niet op! In de eerste ronde meteen raak. We zijn enorm blij, maar wachten de onzekere tijden ook zeker af…