62 Reacties

6 maanden geleden

Wel prima eigenlijk. Heel erg moe, maar dat had ik de vorige keer ook.

6 maanden geleden

Hoi! Tellen we overthinken ook al mee als symptoom? 🫢 Ik ben pas 11 dpo met een tweede dag licht positieve test, het hormoon moet natuurlijk nog toenemen in mn lichaam. Bij mijn vorige zwangerschap had ik beduidend meer last van mijn borsten, al weet ik niet zeker wanneer dat begon. Deze keer zit het meer rondom mijn buik die onrustig is, en dat ik slecht slaap en snachts wakker wordt waarna moeilijker in slaap kom. Mijn NOD moet nog komen, dus ik hoop van harte dat het allemaal goed blijft en blijft zitten (wat dat betreft heb ik ook liever te veel symptomen dan te weinig 🤣) Hoe ver zijn jullie?

6 maanden geleden

Vooral moe en lage rugpijn !

6 maanden geleden

Heel misselijk en een opgeblazen buik, goed eten neemt het weg, Noted;)

6 maanden geleden

Nu 4+4 en hier vooral de HE-LE tijd plassen haha. En in rust een hogere/snellere hartslag. Daarnaast voel ik me super vrolijk en energiek maar soms opeens huilerig terwijl ik niet verdrietig ben. 😆 big feelings zeg maar. Ook wel wat meer honger en dan zin in gezonde en voedzame dingen en minder snacks. Dat was t wel ongeveer 😅

6 maanden geleden

Ik ben nu 4+4 en merk dat mijn buik meer opgezwollen is doordat mijn darmen erg rommelen. Borsten/tepels gevoelig maar het ergste is al voorbij voor nu. Kleine krampjes in mijn buik. Meer afscheiding, bij plassen. En merk dat ik wel wat gevoeliger en vermoeider ben. Maar heel eerlijk voel ik mij vooral heel blij en rustig in mijn hoofd. We weten het sinds vorige week maandag, erg vroeg dus. Dus moeten nog erg geduldig zijn voor de eerste echo (22 juli)

6 maanden geleden

4+2 hier, veel buikpijn, menstruatieklachten wat me onzeker maakt. Wel tepels en borsten die steeds kriebel, emotie die alle kanten op gaan en een versnelde hartslag. Ook wat meer vermoeid.

6 maanden geleden

Hier 3+6 vandaag. Ik voel me eigenlijk heel goed en heb weinig klachten (dat maakt me ook onzeker). Minimaal last van mijn borsten, af en toe krampen in mijn buik en wat hoofdpijn. Verder voel ik me niet perse moe maar ik ben wel constant aan het gapen.

6 maanden geleden

Reactie op LotteSP

Hier 3+6 vandaag. Ik voel me eigenlijk heel goed en heb weinig klachten (da ...
Snap ik, ik ook hoor!!

6 maanden geleden

3+6, vooral heel moe. Bij menstruatie altijd last van mijn borsten en nu totaal niet, dus dat baart mij wel zorgen. Vooral omdat ik dat de vorige keer ook niet had en dat uitliep op een miskraam

6 maanden geleden

Vandaag 4+2 en eigenlijk alleen bang dat ik iets ga voelen ofzo. Oehh ben ik nu misselijk? Of he ben ik nu meer vermoeid na een lange dag werken? Maar volgens mij zit dat voor nu alleen tussen m’n oren. M’n boobs zijn wel ehhh megaaa voor mijn doen. Beetje gevoelig ook wel maar ik denk vooral, hoe ga ik die verbergen 😅

6 maanden geleden

‘s nachts het bed uit om te plassen was mijn allerallereerste symptoom. Dat doe ik echt alleen als ik zwanger ben. Daarnaast enorm opgeblazen, ik lijk oprecht weer 15 weken?? En mijn borsten/tepels zijn erg gevoelig. Voelt alsof er blaren op zitten.

6 maanden geleden

vooral héél moe, ik moet elke dag al wel een dutje doen aan het eind van de middag. verder lichte krampen in mijn onderbuik, pijnlijke borsten en gisteren was ik ineens superemotioneel zonder duidelijke reden haha

6 maanden geleden

Ah veel dezelfde klachten ☺️. Vooral de onzekerheid of het wel goed gaat komende weken tot de echo spookt de hele tijd door m’n hoofd. Wat doen jullie daar aan?☺️

6 maanden geleden

Reactie op Carolaaa1987

Ah veel dezelfde klachten ☺️. Vooral de onzekerheid of het wel goed gaat ...
Als ik aan het werk ben dan vergeet ik het soms even en dan gaat de tijd lekker snel. Verder ga ik lekker sporten. Een potje tennis doet wonderen, want ik wil nog altijd wel gewoon winnen 😅 dus ik denk dat afleiding zoeken belangrijk is. En niet de hele dag op dit soort apps, maar gewoon een tijd afspreken hoe lang je mag googlen en er mee bezig mag zijn. Werkt voor mij prima! Ik voel me eigenlijk best relaxt en dat had ik niet verwacht. Als heb ik wel echt weinig symptomen en als ik de rest hier lees denk ik, zooo nu al moe en misselijk in week 4… ik heb dat allemaal niet 😅

6 maanden geleden

Hi!! Ik 4+3, vooral moe, hoofdpijn, rommelig buikje. Vaak “warmte gevoel” alsof ik de energie van die kleine voel stromen. Veel plassen En Oja….. restless legs 😱 vreselijk Xxxx

6 maanden geleden

Weinig symptomen/kwaaltjes. Ik ben nu ongeveer 5+2 weken en heb enkel het kwaaltje van buikkrampen. Niet misselijk, geen gevoelige borsten of erg vermoeid. Maar ik las dat het in week 6 of 7 kan beginnen, dus ik geniet er nog van

6 maanden geleden

Reactie op Blauwveer

Weinig symptomen/kwaaltjes. Ik ben nu ongeveer 5+2 weken en heb enkel het k ...
Ik ben wel blij te lezen dat er ook mensen zijn die ook niet al vanalles voelen 😅 ik ben nu 4+4 en geniet van elke dag dat ik eigenlijk gedurende een werkdag gewoon kan vergeten dat ik zwanger ben!

6 maanden geleden

Veeeeel plassen.. verder niet zo veel, voel me gewoon heel goed eigenlijk 🙏🏻

6 maanden geleden

Reactie op Marjon1995

Hi!! Ik 4+3, vooral moe, hoofdpijn, rommelig buikje. Vaak “warmte gevoel” a ...
Die restless legs ben ik bang voor. Ik heb het normaal als ik bijvoorbeeld op vakantie elke dag een wijntje drink. Naja dat is nu niet meer het geval, maar hoor dit wel vaker. Om bijna agressief van te worden 😅 ik probeer gewoon echt veel te bewegen en magnesium olie onder m’n voeten voor het slapen gaan. Tot nu toe gaat het nog goed 🤞🏻