20 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Do96
Hey
Hoe is die vandaag?
Heyyy!
Lief dat je het vraagt.
Hij steeg weer, gelukkig! En na een potje janken aan de telefoon met de vk vanwege mijn onzekerheid toch op aanraden van haar mijn ring afgedaan zodat ik die controle niet meer heb. Maar wel heel blij en geruststellend dat hij weer steeg!

6 maanden geleden
Ik heb hetzelfde. Ik zag mijn temperatuur ook dalen via mijn ring. Aangezien ChatGPT mij al voor de positieve zwangerschapstest aan de hand van mijn temperaturen kon vertellen dat er een grote kans ik dat ik zwanger ben heb ik ChatGPT weer gevraagd wat mijn dalende temperatuur betekent. Volgens ChatGPT was het normaal dat je temperatuur schommelt aan het begint van een zwangerschap. Dus ik geloof dat dit ook wel klopt.
6 maanden geleden
Reactie op Do96
Net hcg gaan prikken en toch miskraam weer zeggen ze
Ah nee toch 馃様 heel veel sterkte 馃槝馃挏
6 maanden geleden
Reactie op Do96
Dankjewel vanmiddag belt de arts nog even maarja niemand had nog hoop. Is d ...
Wat vreselijk zeg heb het zo met je te doen. Kunnen ze daar niks aan doen?
En dat merk je dan ook dan de temperatuur dat die daalt begrijp ik?
6 maanden geleden
Reactie op Do96
Wij zijn binnenstebuiten gekeerd en ze vinden niks. Bij mij gaat de temp st ...
Ach wat naar ik hoop dat gauw alle geluk jullie kant op komt 馃槝馃挏 ah ok茅 ga ik dat ook bijhouden vind de dagen zolang duren zo spannend alles is nieuw nog voor mij鈽猴笍
6 maanden geleden
Reactie op Do96
Dankjewel vanmiddag belt de arts nog even maarja niemand had nog hoop. Is d ...
Wat enorm verdrietig voor je :(
Sterkte en houd hoop, hor moeilijk ook馃┓. In mijn omgeving 3x meegemaakt dat na 6 tot 9 miskramen een zwangerschap ineens goed ging. Ik duim en wens mee voor jullie. Sterkte bij dit verlies 馃┓馃槝
6 maanden geleden
Reactie op Loes1998
Heel veel sterkte toegewenst! Ik hoop dat geluk een keer aan jullie kant ma ...
Dankjewel, maar het gezin/de relatie lijkt de verliezen amper nog te overleven. Ik weet niet zeker welke kant dit op gaat ondanks dat ik probeer positief te zijn, wat is nog realistisch