535 Reacties
6 maanden geleden
Hoi in ben Femke ☺️ 37 jaar, woon samen en we hebben een dochter van 2.
Zoals het nu lijkt ben ik 17 maart uitgerekend van ons 2e kindje 🍀
Na een ma in december met lange nasleep en een biochemische zwangerschap ik mei ontzettend spannend weer!
Testen lopen dit keer mooi op dus heb goede hoop ❤️
3 keer is scheepsrecht toch? 🍀🍀🍀
6 maanden geleden
Hi Mandy,36 jaar. Heb al een dochter van 1,5 jaar. Woon samen met m’n vent in Oegstgeest. Zijn zwanger door IUI en op 13 maart uitgerekend. Dit is onze laatste kans dus de hoop is enorm dat het goed gaat. Maar m’n angsten zijn groter dan t vertrouwen dus volledige error hier momenteel 🙈.
6 maanden geleden
Ik ben Marieke, ik ben 36 jaar en nu zwanger van mn eerste kindje! M’n partner heeft een dochter van 9 dus ik ben ook bonusmoeder 😊 voorlopige uitgerekende datum is 15 maart 2026 en heb 31 juli mn eerste echo! Hebben jullie soms ook last van buikpijn?
6 maanden geleden
Reactie op M_oof
Dit bericht is verwijderd
Heb ik ook! Als ik op internet lees staat dat zolang je geen bloedverlies heb er geen probleem is. Ik denk bandenpijn 🍀
6 maanden geleden
Reactie op Marieke456
Ik ben Marieke, ik ben 36 jaar en nu zwanger van mn eerste kindje! M’n part ...
Ja spannend is dat he? Ik weet van mijn eerste gezonde zwangerschap dat dit heel normaal is. Maar nu kan ik er behoorlijk om stressen 😅
6 maanden geleden
Reactie op Guusjes123
Ja spannend is dat he? Ik weet van mijn eerste gezonde zwangerschap dat dit ...
Ja heb ik ook heel erg! Maar probeer het een beetje los te laten. Moeder natuur doet wat zij wilt dus mocht het misgaan kan je het toch niet tegenhouden. Dus probeer te genieten!
6 maanden geleden
Wat leuk om te lezen!
Mijn naam is Celine ik ben 29 jaar en na een miskraam 3 maanden geleden ben ik nu opnieuw zwanger van mijn eerste kindje. Voorlopige uitgerekende datum is 17 maart 2026. Onze eerste echo staat 25 juli gepland. Ik kan echt niet wachten. Heb wel nog wat lichte zwangerschapstestresultaten, maar wel al wat symptomen. En jullie?
6 maanden geleden
Wat leuk om een clubje bij elkaar te verzamelen!! Ik ben Maxime, 30 jaar en voorlopig uitgerekend op 16 maart 🤩 Dat ik dit ooit mag zeggen voelt als een wonder. Vanaf mijn 16e bekend met PCOS en in maart dit jaar een biochemische zwangerschap gehad. Nu heel hard duimen dat het dit keer goed blijf gaan! Maar jeetje, wat is het lastig om nu ergens anders aan te denken.. 29 juli de eerste echo gepland, kan niet snel genoeg gebeuren 🤩
6 maanden geleden
Reactie op Janelien
Wat leuk om te lezen!
Mijn naam is Celine ik ben 29 jaar en na een miskraa ...
Ik wacht ook nog steeds op een echte knaltest. Zegt natuurlijk niks maar toch zou me dat wel geruststellen. Verder ook weinig symptomen, alleen de hele dag hongerig, gevoelige borsten, slechte conditie en veel afscheiding. Hoe is dat bij jou?
6 maanden geleden
Hi iedereen! Na vanochtend een super test stel ik mezelf ook graag even voor.
Ik ben Melissa, bijna 30 jaar, al 9 jaar dolgelukkig met mijn partner alleen ontbrak er toch altijd wat in ons leven.
Ik heb vanaf mijn 15e aan de prikpil gezeten en besloten te stoppen toen ik 26 werd, vanaf die periode actief aan het proberen voor een kleintje maar maand na maand alleen maar teleurstellingen.
We hadden de afspraak gemaakt dat als het dit jaar niet natuurlijk lukt dat we naar de huisarts zouden gaan.
Deze maand niks ingevuld, bijgehouden en de boel de boel gelaten, geen testen gedaan en echt een keer daadwerkelijk gewacht tot mijn NOD.
En zie hier het resultaat!🤍
Nu vooral een hele hoop gaan inlezen en kijken wat we in gang moeten gaan zetten, tot nu toe voel ik me fit met af en toe een misselijk gevoel, alleen het enorm warm hebben breekt me op!😊
Voorspelde uitgerekende datum is 17 maart 🤍

6 maanden geleden
Reactie op Janelien
Wat leuk om te lezen!
Mijn naam is Celine ik ben 29 jaar en na een miskraa ...
Mijn testen lopen gelukkig mooi op. Maar zeker nog geen knaller ☺️

6 maanden geleden
Hallo allemaal!
Ik ben Ellen, 39 jaar. Moeder van 2 kinderen van 14 en 11 en bonusmoeder van 2 kinderen van 12 en 9. Gisteren ontdekt dat ik zwanger ben van hopelijk "ons kersje op de taart"
Ik merk dat ik echt super spannend vind. In Januari ook al ontdekt dat ik zwanger was, maar bij de 8 weken echo bleek dat ik een missed abortion had. Dat heeft nog best wel een lange nasleep gehad met medicijnen en uiteindelijk een operatie in april. Dus eigenlijk nu vrij snel alweer zwanger geraakt. Maar ik denk dat ik pas een beetje rustig kan ademhalen als ik dat hartje straks zie kloppen.
6 maanden geleden
Hallo allemaal ! 🙂
Ik ben 16 maart als het goed is uitgerekend.
Ik was 39 jaar toen ik zwanger was van mijn dochtertje en 40 toen ze geboren was, zij is nu een gezond kindje van bijna 19 maanden. We genieten heel erg van haar.
💖🙏🏻🔥🙌🏻🙂
Dat ik wat ouder ben is geen keuze geweest, wij hebben langer moeten wachten. Bij ons is het een flink aantal keren helaas misgegaan. We zijn nooit naar het ziekenhuis gegaan. Alles natuurlijk. Zie mijn profiel. Ook een kindje bij 14 weken verloren. 😢
Ik ben nu 41, wordt vaak wel veel jonger geschat. Bij dit kindje zal ik 42 jaar zijn als het wordt geboren.
Ik ben heel blij en dankbaar dat ik nu zwanger mag zijn… met oplopende testen…, ik heb er veel vertrouwen in, en ik hoop dat alles goed mag gaan, ook voor alle andere mama’s (in spe)!
Veel liefs!
💖🙏🏻🔥
6 maanden geleden
Reactie op Maxime22
Wat leuk om een clubje bij elkaar te verzamelen!! Ik ben Maxime, 30 jaar en ...
Ik ben helaas ook bekend met PCOS. Een gynaecoloog zei ooit op mijn 26ste dat “als ik een kinderwens zou hebben ik maar naar haar toe moest komen, want dat zou niet natuurlijk gaan lukken”. Maar dat is NIET waar gebleken 💖🙏🏻🔥
6 maanden geleden
Leuk!! Ik ben als alles goed blijft gaan 16 maart uitgerekend. We hebben al een zoon van 3,5 jaar en daarna is er PCOS vastgesteld bij mij waardoor we lang hebben moeten wachten op deze zwangerschap 🙏🏼😍
6 maanden geleden
Hi allemaal! Ik ben Isabelle, 33 jaar en nu zwanger van onze 2e. Heb hiervoor 2 missed abortions gehad beiden met een lange nasleep, dus vind het wel erg spannend. Heb op 24 juli de eerste echo, verwacht uitgerekend te zijn op 11 maart. Hoop zo dat het goed zit😊