1357 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben zwanger van mijn tweede kind en ben uitgerekend op 21 maart. Ik heb al een dochter van drie jaar. 6 augustus hebben we de eerste echo. Ik kan niet wachten.

5 maanden geleden

Reactie op Elfjuni

Ik ben zwanger van mijn tweede kind en ben uitgerekend op 21 maart. Ik heb ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Aftellen naar je eerste echo 🧸

5 maanden geleden

Hoi hoi! Hier donderdag de eerste positieve test in handen gehad, uitgerekende datum zou voor mij ook 22 maart moeten zijn van ons eerste kindje! 🩷🩵 Na een ZOL in mei voelt het nu extra spannend.
Hoi!! Ik heb twee dagen terug positief getest en volgens mijn berekeningen ben ik uitgerekend op 22 maart. 8 augustus de eerste echo. Ik kijk er zo erg naar uit!

5 maanden geleden

Reactie op Elfjuni

Ik ben zwanger van mijn tweede kind en ben uitgerekend op 21 maart. Ik heb ...
Gefeliciteerd! Hier ook 21 maart! 12 augustus de eerste echo, ben echt de dagen aan het aftellen! 🫣

5 maanden geleden

Ik ben 22/23 uitgerekend! (Zit misschien 1 dag mis met ovulatie)

5 maanden geleden

Ik ben zwanger van ons 2e kindje. Dinsdag officieel mijn NOD met deze maand een ontzettend lange cyclus van 42 dagen (waarschijnlijk vorige maand biochemische zwangerschap gehad) Vandaag knaltest, maar wachten dinsdag nog af voordat we een afspraak maken bij de verloskundige 🙂

5 maanden geleden

Hoihoi! Gisteren had ik een vrij duidelijke positieve test🥳 Ik vind het wel mega spannend en merk dat ik zo neutraal mogelijk probeer te blijven, in februari een miskraam met 7 weken en in mei weer een miskraam maar toen al met 5 weken… Als het nu goed mag blijven gaan ben ik 24 maart uitgerekend! ☺️

5 maanden geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hier ook 21 maart uitgerekend en zwanger van ons 2 e wonder, in mei een miskraam gehad

5 maanden geleden

Ik had vanmorgen 4 dagen voor NOD deze test! 😱 Als dit doorzet dan 27 maart uitgerekend!

5 maanden geleden

Hi allemaal! Hier afgelopen donderdag m’n eerste positieve test in handen en vandaag een mooi donkerder lijntje gezien. In oktober een miskraam gehad en nu dus weer gelukt. Super spannend allemaal en hoop zó dat het goed blijft gaan! 23 maart zou voor mij de uitgerekende datum zijn voor ons eerste kindje! 💖🩵

5 maanden geleden

Hoi mama s! Een week geleden positief getest. Volgend mijn eigen berekening komt 21 maart ons 2e kindje. De 1e is dan 2,5🥰 De maand hiervoor waarschijnlijk een miskraam gehad dus ben niet helemaal zeker van de datum. 11 september pas de eerste echo, ik woon in Zuid-Frankrijk dus daar is alles wat later😂

5 maanden geleden

Hi! Vanochtend een positieve test in handen gehad. We hebben twee miskramen gehad en dit was onze zesde terugplaatsing. 22 maart is de uitgerekende datum. Hopelijk mogen we dan ons eerste kindje verwelkomen 💖

5 maanden geleden

Vanavond positief getest💙🩷 NOD was ook vandaag

5 maanden geleden

Oeh ik heb 5 augustus de eerste echo staan! Vorige keer ging het precies voor die datum fout, vind het nu zo spannend! Super leuk dat we allemaal in dezelfde week onze eerste echo hebben. kunnen wel met elkaar aftellen! 👶🏼

5 maanden geleden

Hoi, ik had vrijdag een positieve test, wel een tuur streepje vandaag op mijn NOD nog een keer getest en duidelijke streep! Mijn NOD en cyclus zijn wel onduidelijk. 1 maart onze 2e zoontje verloren met een zwangerschap van 16+2 weken. Daarna nog 9 weken bloedverlies gehad, toen een cyclus van 29 dagen, daarna 23 dagen. Dus ja zeg het maar. Ik kom uit ergens tussen 19-23 maart. Ben van plan nog een test van clearblue te doen met week indicatie. Ik moet de gynaecoloog nog bellen voor een afspraak. Ik mag bij hen onder controle na het verlies in maart. Wij hebben al zoon en die zal 2,5 jaar zijn dan.

5 maanden geleden

Aangemeld voor de verloskundige ik geloof dat ik 24 maart uitgerekend ben 🩷💙 nog even wachten tot we terecht kunnen 🙂

5 maanden geleden

Reactie op Drey89

Aangemeld voor de verloskundige ik geloof dat ik 24 maart uitgerekend ben � ...
Gefeliciteerd! 🧸

5 maanden geleden

Reactie op VrolijkeVlinder92

Hoi, ik had vrijdag een positieve test, wel een tuur streepje vandaag op mi ...
Wat een heftige periode heb je meegemaakt zeg 😢 Ik duim voor je dat alles nu goed mag gaan! 🧸

5 maanden geleden

Ik denk positief. 11 dpo... wat denken jullie? Gister nog spierwit maar lijk nu een vaag streepje te zien? Heb wel buikpijn dus durf nog niet te vroeg te juichen.