24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclub maart 2026 Geboorteclubs

Vaccinaties

Demi2001

vorige maand

Hee, ik heb effe een dingetje en hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Mijn vriend en ik zijn het niet helemaal eens als we het hebben over onze baby laten vaccineren. Hij vind alle vaccinaties die wij vroeger kregen helemaal prima wij zijn er ook mee groot geworden is dan zijn antwoord daarop. Ik kom uit 2001 en hij 1990. Nu is hij sowieso best wel tegen vaccinaties ook toen de tijd met corona enzovoort. Nu heb ik dus de discussie met hem over 2 ‘nieuwe’ dingen voor de baby. Het RSV vaccin en de rota. Ik ben zelf niet heel moeilijk kwa vaccins als ik heel eerlijk ben. Vandaag ook gewoon de kinkhoestprik gehaald en er werd gezegd bij het cs wil je ook de griepprik gelijk hebben? en ik ben de moeilijkste niet en ik zei ja doe maar, want waarom niet? en misschien vinden mensen hier mij nu een gekkie hoor. Maar goed ik ben van mening dat het rs virus heel gevaarlijk is voor je baby als hij dit straks krijgt en ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven als ik hem de prik niet geef, omdat mijn vriend heel principieel is, en hij dan het virus krijgt. En hier dus vreselijk ziek van word en misschien wel in het ziekenhuis beland. Maar aan de andere kant wil ik ook niet het over laten komen dat hij hier geen mening over mag hebben en dat mijn wil wet is ofzo. Zijn er misschien meer moeders die in hetzelfde schuitje zitten?? Zo ja help me wat kan ik hiermee doen en hoe lossen jullie dit op?

Geboorteclub maart 2026

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.