6 Reacties

2 dagen geleden

Hej Ik kan me wel vinden in wat je zegt alleen heb ik het dat hij totaal geen zin heeft in sex Ik irriteer me de hele dag aan hem en de opmerkingen die hij maakt.. Ik denk dat je een goed gesprek met hem moet hebben.. als hij daarvoor open staat.. Die van mij niet in ieder geval Veel sterkte x

2 dagen geleden

Reactie op DeBeetjuh

Hej Ik kan me wel vinden in wat je zegt alleen heb ik het dat hij totaal g ...
Haha nou dan is hij even mijn droomman :)) Nee grapje , maar indd er is niet mee te praten en misschien met mij ook wel niet hoor maar we zijn constant de schuld op elkaar aan het schuiven

2 dagen geleden

Reactie op Baby april 2026

Haha nou dan is hij even mijn droomman :)) Nee grapje , maar indd er is n ...
Hahah droom man zeker niet hij is heel egoistisch Mischien helpt hey als jullie met iemand erbij gaan praten die niet jou of zijn kant kiest dat helpt bij ons wel eens haha 馃槃

15 uur geleden

Wat ontzettend vervelend dat jullie veel ruzie hebben sinds je zwangerschap. Bij ons is dit nu niet aan de orde, maar voor ik zwanger werd lagen mijn man en ik ook niey meer op 1 lijn. We begrepen elkaar niet en hadden allebei het gevoel constant op eieren te lopen in de omgang met elkaar. We zijn in relatietherapie gegaan en dat heeft ons echt ontzettend geholpen om onderliggende verlangens of pijn te ontdekken en elkaar weer te waarderen om wie we zijn. Ik zou zeker (een professioneel) iemand inschakelen die jullie helpt. Er veramdert zoveel. Bij jou natuurlijk met je hormoonhuishouding en de rest van je lichaam, maar voor je man verandert er ook veel. Hopelijk kunnen jullie elkaar beter begrijpen en door alle veranderingen heen helpen 馃グ

15 uur geleden

Reactie op Veraptg

Wat ontzettend vervelend dat jullie veel ruzie hebben sinds je zwangerschap ...
馃┓

11 uur geleden

als het alleen in je zwangerschap is nu dan kan het echt je hormonen zijn. je man voelt ook van alles aan waardoor hij dus ook reactie geeft. ik kan uit ervaring spreken helaas 馃ゲ Na de zwangerschap waren alle irritaties etc weg gelukkig. Kan ook zijn dat die nog even blijven. Misschien met iemand praten over je hormoonbalans ? succes !