6 Reacties

gisteren

Ik zou de hap gewoon bellen meid die hebben hier meer verstand van. En daar zijn ze voor.
Huisartsenpost bellen!

19 uur geleden

Ik zou ook hap bellen, ik heb begin oktober een startende longontsteking gehad met ongeveer dezelfde symptomen. Bij zwangere uit het zich vaak anders doordat ons immuunsysteem wordt onderdrukt. Ik had bijv geen koorts, dat is goed (want koorts is gevaarlijk voor de baby) maar maakt ook dat je moeilijk beter wordt, ik had antibiotica nodig. Huisarts heeft toen ook gezegd dat je plots een stuk zieker kan worden. Daarom denk ik fijn als er vandaag naar gekeken wordt? Dan weet je.meteen hoe het zit :) die benauwdheid is ook niet fijn voor de baby denk ik

15 uur geleden

Hopelijk heb je de HAP toch even gebeld! Zeker even naar laten kijken! ☺️ Klinkt niet meer als een gewone verkoudheid die op den duur over gaat. En vooral de extra klachten die het geeft is voor jou ook niet fijn!

15 uur geleden

Verschrikkelijk. Ik heb ook al bijna drie weken last van voorholte ontsteking. Ik slaap maar paar uur per nacht ben helemaal gebroken. Heb het nu een week volgehouden met een neusspray, maar neem morgen ook contact op om aan antibiotica te gaan beginnen. Ik zou de hap of huisarts contacteren en in gesprek gaan met je vk. En grote tip: check goed welk soort antibiotica je ze geven. Veel beterschap gewenst.

14 uur geleden

Reactie op Bellenblaas

Hopelijk heb je de HAP toch even gebeld! Zeker even naar laten kijken! ☺️ ...
Nee toch maar afgewacht. Schoonzus even gesproken die is doktersassistent. Morgen bel ik de HA eventjes