11 Reacties

14 uur geleden

Gewoon doen wat jullie willen! Ik zou gewoon voor de naam Luna gaan hoor, vooral als de naam al heel lang op jullie lijstje staat😘

14 uur geleden

Als jullie dit een mooie naam vinden zou ik deze lekker kiezen. Tenslotte zie je ze toch bijna nooit. Ik vind het al netjes dat jullie het gevraagd hebben.
Ik zou het gewoon doen… en jullie zien elkaar bijna niet en je wilt er heel lang die naam

14 uur geleden

Gewoon zelf kiezen. Luna dus. Het is jullie kind en jullie wonen superver van elkaar vandaan, bovendien vind ik haar antwoord heel vreemd en onaardig!
Als ze aanvoelt als 'Luna' dan is het een Luna! Doen dus ;-)

13 uur geleden

Lekker doen! Wat maakt t uit. Ik vind Luna een andere naam. (En veel leuker)😉

13 uur geleden

Dit hebben wij ook gehad september 2023 werd onze nichtje lovi geboren ( hun kon geen naam vinden tot bevalling) en wij hadden haar naam al bij 16 weken ( werd oktober 2023 onze meisje lovee geboren) we hebben gewoon geven. Hun zijn nu nog boos. Wij zijn dit keer in maart uitgerekend en hun in mei. Wij krijgen een meisje wij heb nu pas haar naam. Hun weet nog geen naam voor hun dochter.

9 uur geleden

Gewoon doen, de kans dat deze kinderen later een intensieve familieband met elkaar zullen onderhouden is toch eigenlijk maar heel klein? En dan nog, de namen lijken qua klank wel vop elkaar maar ik vind het toch heel ander "type" namen. Andere herkomst en betekenis gok ik.

9 uur geleden

Ik vind het een rare reactie van haar kant. Ten eerste is een neef van je man best ver weg vind ik, als het nu om een broer gaat dan zou het misschien een ander verhaal zijn. Ten tweede, jullie wonen op zo’n verre afstand van elkaar dat de kinderen elkaar amper gaan zien. Ten derde, het zijn twee verschillende namen. Dus nee ik zou zeker de naam Luna gebruiken en je daar verder niet meer druk om maken. Je hebt het aangegeven en als zij daar problemen mee hebben dan laat dat vooral bij hun. En Luna is een veel mooiere naam dan Lona 😜

9 uur geleden

Ik ben het ermee eens dat lona en Luna qua klank wat op elkaar lijken, maar verder vind ik het 2 totaal verschillende namen. Ik zou het gewoon doen. Zeker als je ze zo weinig ziet.