28 Reacties

4 maanden geleden

P.s. ik hoor nu dus 8 weken en 6 dagen te zijn volgens de meting van de vorige echo.

4 maanden geleden

Ik heb een missing abortion en mijn echo was gewoon duidelijk. Zijn ze beide inwendig gemaakt?

4 maanden geleden

Reactie op Mamavan4bengeltjes

Ik heb een missing abortion en mijn echo was gewoon duidelijk. Zijn ze bei ...
Nee, allebei uitwendig gek genoeg... Bij de eerste echo had ze ook niet zoveel moeite met scherp stellen. En nu was er onmogelijk iets duidelijk te krijgen 😞 Wat ongelofelijk naar dat je dat mee moet maken! Dat was ook mijn grootste angst toen ik heen ging. En nu is het alleen maar onzekerheid.

4 maanden geleden

Wat een vreemd verhaal! Ik ben er niet bekend mee. Ik hoop dat je snel een goede echo hebt!

4 maanden geleden

kan best dat het 2 verschillende apparaten zijn geweest of dat dit apparaat gewoon niet goed werkte dat moment. of de echoscopist die het niet goed lukte. ik had bij me eerste echo deze zwangerschap goeie echo, weken later lukte het een andere vrouw niet goed om te kijken, ze zeg dat het kwam omdat de placenta voor ligt, ze drukte vet hard in me buik met dat apparaat. de echoscopist die ik als eerste had is bijna terug van vakantie en dan heb ik haar weer dus ik ben benieuwd hoe dat dan gaat. ik denk niet teveel zorgen maken? in mijn ogen zie ik gewoon een foetus vormpje op die andere ogen.. ik weet niet of het aan mij ligt mja

4 maanden geleden

Reactie op LinBAM

Nee, allebei uitwendig gek genoeg... Bij de eerste echo had ze ook niet zov ...
Volle darmen Andere ligging vruchtje Blaas leger Ander apparaat Is zo veel dat het beeld kan veranderen . Weet dat het moeilijk is maar probeer je niet te veel zorgen te maken. Is hier al een hele rollercoaster van emoties geweest . 1ste echo enkel vruchtzakje en dooier 3 dagen later vruchtje 3dagen later bij de gynaecoloog begon hij over curettage of afwachten want het was echt niet goed . 1 week later vruchtje toch verder gegroeid tot 6weken 4 dagen maar geen hartslag Ga er nu maar vanuit dat het echt fout is ze zagen het al afbreken onder het vruchtzakje . Zal blij zijn dat alles achter de rug is want de symptomen blijven wel aanwezig

4 maanden geleden

Ik had een hele volle blaas, en tussendoor 2x naar de wc geweest daar om te legen. Maar het deed niks met het beeld van de echo. Ik heb mijn verloskundige praktijk net bericht. Zij gaven aan dat ze het niet netjes vonden dat deze echopraktijk mij zo naar huis heeft laten gaan en hebben mij geadviseerd om contact te leggen met de echopraktijk waar hun mee werken en erg tevreden over zijn. Ik kan daar over een uur al terecht. En indien nodig ook een inwendige echo krijgen!

4 maanden geleden

Reactie op LinBAM

Ik had een hele volle blaas, en tussendoor 2x naar de wc geweest daar om te ...
Ik duim dat alles goed is

4 maanden geleden

Reactie op Suzzn

kan best dat het 2 verschillende apparaten zijn geweest of dat dit apparaat ...
Ja, ik heb haar nog gevraagd waar het aan kan liggen dat het beeld zo verschilt met die andere echo. Maar daar kon ze geen antwoord op geven. Voor jou dus ook nog onduidelijkheid? Lukt het je wel om het los te laten en vertrouwen te houden?

4 maanden geleden

Volle darmen Andere ligging vruchtje Blaas leger Ander apparaat Is zo ve ...
Ach, wat verschrikkelijk. Dan leef je dus echt tussen hoop en vrees. Kun je je er nu wel aan over geven dat het niet goed is gegaan of is er ergens toch nog een sprankje hoop?

4 maanden geleden

Reactie op Muzieknoot23

Wat een vreemd verhaal! Ik ben er niet bekend mee. Ik hoop dat je snel een ...
Dank je wel ❤️

4 maanden geleden

Reactie op LinBAM

Ach, wat verschrikkelijk. Dan leef je dus echt tussen hoop en vrees. Kun je ...
Tuurlijk hoop je op een mirakel maar die bestaan spijtig genoeg niet .

4 maanden geleden

Tuurlijk hoop je op een mirakel maar die bestaan spijtig genoeg niet .
Krijg je nog weer een echo? Of is het nu afwachten of curettage besluiten?

4 maanden geleden

Reactie op LinBAM

Krijg je nog weer een echo? Of is het nu afwachten of curettage besluiten?
Kreeg van de gynaecoloog 2 weken geleden ge kunt afwachten en als je het beu word bel je maar ... curettage word hier enkel op woensdag gedaan

4 maanden geleden

Jeetje, wat naar dit zeg! Wat fijn dat je zo snel terrecht kan!

4 maanden geleden

Helaas heeft de echo net uitgewezen dat ik ook een missed abortion heb bij 8 weken zwangerschap.

4 maanden geleden

Reactie op LinBAM

Helaas heeft de echo net uitgewezen dat ik ook een missed abortion heb bij ...
Heel veel sterkte ❤️

4 maanden geleden

Reactie op LinBAM

Ja, ik heb haar nog gevraagd waar het aan kan liggen dat het beeld zo versc ...
nee was op zich wel goed te zien alleen voelde het voor mij niet echt alsof ze echt goed richtte ofzo. me baby of zij bewoog heel veel, of beide 😂 het was niet heel erg prettig. aanstaande vrijdag weer een echo er zullen zien wat er te zien is..

4 maanden geleden

Reactie op LinBAM

Helaas heeft de echo net uitgewezen dat ik ook een missed abortion heb bij ...
Och Jeetje, heel veel sterkte!

4 maanden geleden

Och jeetje dit verwacht je toch helemaal niet. Heel veel sterkte!