6 Reacties

gisteren

Ik heb de medimama app, daarin staat uitleg over verschillende geneesmiddelen tijdens de zwangerschap

gisteren

Ik had ook griep! (27weken) Spugen ook en alles erbij. Na 5 dagen echt niks gedaan te hebben ging het weg. Om de 6u een wekker en 2 paracetamol genomen..
Er was wel iets met koorts hebben en zwanger zijn. Ik weet niet meer precies wat dus dat zou ik even opzoeken als ik jou was. Volgens mij was het dat je moest bellen vanaf een bepaalde temperatuur

gisteren

Ik heb net best heftig de griep gehad, ik ben er twee weken van ziek geweest. Bij mij trok het ook door naar m'n bijholten. Gelukkig geen koorts erbij gehad, als dat wel het geval was geweest dan moest ik daarvoor paracetamol innemen en dagelijks even contact houden met de gynaecoloog (ik loop via het ziekenhuis). Verder heb ik het rustig aan gedaan en zo veel mogelijk geprobeerd te slapen.

gisteren

Je mag sowieso paracetamol tegen de koorts, en veel rusten en water drinken. Verder flink stomen af en toe. Per geneesmiddel zoek ik steeds op of ik het mag of niet. Vorige week toen ik koorts had heb ik wel de gynaecoloog even gebeld om te overleggen, die raadde aan paracetamol te gebruiken en dat ik pas weer hoefde te bellen als de koorts aanhield of juist erger werd. Zwakte na de paracetamol gelukkig weer af, maar helaas wel al een week super snotterig en aan het hoesten.
Ik heb vooraf de griepprik gehaald in de hoop er weerbaarder tegen te zijn. Afkloppen, ik heb nog geen griep gehad. Sterkte allen met griep. Hopelijk zwakt het snel af!