8 Reacties
4 dagen geleden
Wij zijn voor deze gegaan. Hij heeft reflux stand en wiegt ook zelf. Buiten dat past het design helemaal in onze slaapkamer.

4 dagen geleden
Reactie op Littledendiexo
Wij zijn voor deze gegaan. Hij heeft reflux stand en wiegt ook zelf. Buiten ...

Wij hebben ook deze alleen dan in een andere kleur. Ik ben hiervoor gegaan, omdat hij makkelijk op verschillende hoogtes kan en iig op de hoogte van ons bed. Beide kanten kunnen apart in hoogte worden versteld waardoor hij in reflux stand kan als het nodig is. Daarbij heeft hij wieltjes en is daardoor heel erg wendbaar en kan makkelijk verplaatst worden. De wieg functie is een leuke bijkomstigheid, maar voor mij niet noodzakelijk. Verder is de maat van het matrasje vrij toegangbaar en was het een kwestie van smaak in combinatie met praktische kanten dat deze het beste bij ons past.
3 dagen geleden
Reactie op AvBK
Wij hebben ook deze alleen dan in een andere kleur. Ik ben hiervoor gegaan, ...
Die van ons stond te koop als showroommodel in de outlethoek van Babypark. Anders had ik m zonder wiegfunctie gekocht denk ik!
Mijn tip is vooral om langs een winkel met groot assortiment aan cosleepers te gaan, zodat je ze kan zien en enigszins kan testen/inbeelden in jullie huissituatie.
14 uur geleden
Hier eentje van Joie. Vond het vooral belangrijk om met één hand de zijkant te kunnen openen en sluiten. En je moet het bedje uiteraard op de goede hoogte kunnen brengen met je eigen bed