24 Reacties
3 dagen geleden
De ergobaby embrace wordt veel aangeraden bij Newborns en is heel goed te krijgen voor weinig op Vinted :)
3 dagen geleden
Ik heb een draagconsult gedaan bij de eerste omdat bij mij ook weinig lekker zat. Uiteindelijk voor een halfbuckle van Isara gegaan. Niet goedkoop, maar wel heel fijn
3 dagen geleden
Ik hoor echt heel veel goede dingen over deze
https://www.vinted.nl/items/7016957873-ergobaby-360-draagzak-baby-carrier
Ergobaby 360 en dan luchtdoorlatend, zodat het niet ‘zweten’ wordt. Bijna iedereen die ik ken heeft deze
3 dagen geleden
Wij hebben deze laatst gekocht bij babydump. Hebben daar kunnen passen en deze zat het meest comfortabel voor ons.
Ergobaby Embrace Draagzak | Baby-Dump https://share.google/hrWfHZBsYm4ilzHKq
2 dagen geleden
Mijn nu 6 jarige heeft echt 3 jaar tegen mij aan gewoond zo ongeveer. Ik kan zelf echt heel slecht tegen die dikke schouderbanden van een draagzak. In de eerste maanden vind ik de Marsupi echt heerlijk en supersnel/makkelijk in gebruik. Koop je voor een tientje al via Vinted.
Daarna heb ik heel veel gedragen met Kokadi Wrapstar. Een halfbuckle met heel fijne schouderbanden die echt draagdoek zijn. En superleuke prints!
Verder had ik altijd minisling van minimonkey in m'n luiertas zitten. Neemt bijna geen ruimte in en zo heb je altijd wat bij je.
2 dagen geleden
Reactie op Delanyz
Ik hoor echt heel veel goede dingen over deze
https://www.vinted.nl/items ...
Ik heb die gekregen van een vriendin, ben heel benieuwd!
2 dagen geleden
Ik heb een najell draagdoek gekocht, een voorgevormde draagdoek die je aantrekt als een tshirt, dus geen geklooi met knopen maar wel het comfort van een draagdoek. Heb 'm in de winkel getest en hij zat erg comfortabel. Nog geen ervaring op langere termijn 😅
2 dagen geleden
Ik heb een ergobaby embrace gekocht (via Vinted mooie prijsjes om iets te proberen) dit is vooral het eerste half jaar tot max 1 jaar heel fijn. Voelt heel zacht en is makkelijk in gebruik. Ik had er ook eentje bij mijn tweede alleen toen weer verkocht. Nu dus opnieuw gekocht omdat deze wel heel fijn is.
Wat je ook kan doen is langs een babypark of baby dump en wat verschillende proberen en je laten adviseren zo kwam ik toen ook op de ergobaby embrace! Succes met de zoektocht.
gisteren
Ik heb bij de eerste tot ongeveer 6 maanden een draagdoek gebruikt. Vond het fijn dat ik die helemaal zelf af kon stellen. Daarna de ergobaby adapt softflex gebruikt tot ongeveer 2 jaar.
Ik was toevallig vorige week in de Babydump Duiven en wilde een draagzak/doek passen. Stond er ineens een medewerker achter me: "Waar is je kind?" Ik: "Uhh, in mijn buik." Zij: "Dan mag je niet passen. Kom maar terug als je baby 4/5 weken is." Ik ben eruit gelopen. Als ze me eerst vriendelijk had aangesproken of van meer info had voorzien was ik misschien meer bereid geweest om te luisteren, maar ik vond dit zo bot en onbeschoft. Waar is de "Goedemiddag ik zie dat u een draagzak wilt proberen. Mag ik u daar in adviseren?"
Mij zul je daar nooit meer zien, ook al zullen er best vriendelijke medewerkers rondlopen.