37 Reacties
2 maanden geleden
Ja ik heb het helaas al sinds begin van de zwangerschap. Ik ben vrijdag 19 weken. Gynaecoloog kan ook niets geks vinden.. aan de ene kant goed natuurlijk maar het blijft toch spannend omdat je niet weet waarom het gebeurt.
2 maanden geleden
Ik heb een te dunne placenta waardoor ik regelmatig heftige bloedingen heb. Denk aan kraamverband vol. Sta onder controle, maar met de baby gaat alles goed elke keer. 20 weken nu
2 maanden geleden
Het is toch wel ergens een geruststelling dat ik niet de enige ben hierin, het ziekenhuis vertelde de laatste keer dat als ik weer bloedingen had dat ik weer moest bellen maarja dan denk ik ze hebben alles al nagekeken en kunnen niks vinden moet je dan echt elke keer gaan bellen? Vind dat heel lastig maar ben blij te horen dat er andere zijn met dezelfde klachten al is dat voor jullie natuurlijk niet fijn
4 weken geleden
Hey!! Hoe gaat het nu met het bloedverlies. Ik heb het ongeveer 4 weken geleden ook voor het eerst gehad.
Ondertussen op vakantie geweest bloedingen gestopt en nu weer thuis en toch weer 2x op een ochtend bloed met afvegen.. Hier nu ondertussen bijna 23 weken zwanger.
Hoe gaat het nu bij jullie?
4 weken geleden
Reactie op kyraz
Hey!! Hoe gaat het nu met het bloedverlies. Ik heb het ongeveer 4 weken gel ...
Heej ben nu 25 weken nog een keer gehad tot nu toe met 20 weken daarna niet meer gelukkig! Hoop dat het bij jou ook weg blijft!
4 weken geleden
Hoi😊
Jahoor hier ook🙋🏼♀️
Met 18 weken spontaan hevige bloedverlies met stolsels.
Schrok me dood😯
Dacht dit is het einde van de zwangerschap.
Dus halsoverkop met spoed naar het ziekenhuis.
Ik had een bloeding vanuit de baarmoeder.
Mocht een week helemaal niets doen behalve liggen of stil zitten😭
Nu gelukkig niet meer gehad, maar kreeg ook te horen bij de volgende bloeding meteen weer bellen.
Ik weet dat er dames zijn die maar een dun vliesje hebben, en bij flinke inspanning of lastige stoelgang een bloeding kunnen krijgen.
Heb je dat al eens nagevraagd?
4 weken geleden
Reactie op Patrciaa
Hoi😊
Jahoor hier ook🙋🏼♀️
Met 18 weken spontaan hevige bloedverlies met ...
Gelukkig heb je het niet weer gehad! Ja! Ik heb wel moeite met ontlasting inderdaad. Morgen weer controle bij de verloskundige dus even bespreken. Het is alleen zo vervelend want elke keer met bloed ben je toch weer ongerust!
3 weken geleden
Dat heb ik helaas ook… 😔
Ik lig inmiddels elke week met een bloeding in het ziekenhuis. Bij mij begon het rond de 20 weken zwangerschap en nu ben ik 24 weken, maar het blijft steeds terugkomen. Elke keer doen ze weer allerlei onderzoeken; kweken, uitstrijkjes, bloedonderzoek, urinecontroles maar ze vinden niks concreets. Wel hebben ze gezien dat mijn baarmoedermond bloedt, maar waar dat precies door komt weten ze niet.
Ze denken dat het misschien komt door de sterke doorbloeding nu, maar zekerheid is er niet.
Gisteren hebben ze me opnieuw op het hart gedrukt om altijd te bellen, ook in het weekend of ’s avonds, hoe klein het bloedverlies ook lijkt. Gelukkig nemen ze het wel heel serieus. 💗 ik voelde mij ook enorm bezwaard steeds opnieuw te moeten bellen. Maar daar zijn ze voor gaven ze zelf ook aan.
3 weken geleden
In het april groep geen groep gevonden en aangezien ik 4 april uitgerekend ben, kijk ik regelmatig in de maart groep.
Sinds week 18 ook bloedverlies, vaak snachts. Het is meestel bruin bloed, maar nu ook al 2x echt rood bloed. Doorverwezen naar het ziekenhuis en sta daar nu onder toezicht.
Alles ziet er super goed uit, enige wat ze kunnen bedenken is dat de placenta misschien toch wat aan de lage kant is (zit voor) en dat door het groeien wat knapt.
Voel mij erg machteloos, omdat ik mij verder heel goed voel. Maar mag nu niet sporten en de paardenstallen mesten. Wandelen mag nog wel.
Tot week 18 eigenlijk een hele gemakkelijke zwangerschap, zonder echte kwaaltjes. Dus hopelijk stopt het bloedverlies en kan ik er nog wat van genieten.
3 weken geleden
Zie mijn profiel. Het kan een gevoelige baarmoedermond zijn bijv. En die bloedingen zijn onschuldig. Het kan denk ik ook door hormonen komen. Ik had bij mijn eerste voldragen zwangerschap om de paar weken ongeveer 1 week licht bloedverlies. Soms ook meer spotting, roze, bruinverlies (gelukkig weinig) maar ook bij de eerste voldragen zwangerschap helderrood bloedverlies na een goede 20 weken echo (nu weer). En het is bij mij onschuldig ook, een vaatje van de baarmoedermond die springt door druk van het plassen. Wel erg schrikken altijd helaas… 🥲
3 weken geleden
Reactie op Miir3
Ja altijd bellen. Bij mij was bloedverlies t begin van een vroeggeboorte..
Jeetje wat heftig😢
3 weken geleden
Wat vervelend om te lezen allemaal. Ik vind het ook zo gek ik heb dus vaak in de ochtend met de eerste keer plassen bloed op wc papier.. Dan denk ik, ik heb de hele nacht geslapen hoe kan het nou dat ik dan bloed heb. Na een drukke dag of iets anders zou het ook niet fijn zijn maar dan kun je het misschien ergens aan linken..
3 weken geleden
Reactie op GMaan
In het april groep geen groep gevonden en aangezien ik 4 april uitgerekend ...
Super vervelend :( Word je er dan ook echt wakker van? Of zie je het dan in de ochtend. Ik heb dus dat het niet echt op mijn inlegkruisje komt maar echt alleen met het afvegen. En vaak alleen in de ochtend of 1x per dag op een ander moment..
3 weken geleden
Reactie op kyraz
Super vervelend :( Word je er dan ook echt wakker van? Of zie je het dan in ...
Nee, wordt er niet wakker van. Slaap gewoon goed. Het is eigenlijk helemaal dag door beetje bruinig en een enkele keer wel echt rood, dus dan maar weer bellen.
Heel vervelend, ik voel me verder goed en de kleine gaat ook goed, maar moet mij nu wel rustig houden.
Een zwangerschap is niet vanzelfsprekend en als je zwanger bent, dan nogsteeds niet.
3 weken geleden
Reactie op kyraz
Wat vervelend om te lezen allemaal. Ik vind het ook zo gek ik heb dus vaak ...
Ja, echt naar! Ik heb het ook steeds na de nacht. Geen bloed in het inlegkruisje, maar bij het afvegen wel echt veel helder rood bloed, en daarna is het voorlopig weer voorbij. Natuurlijk moet ik dan weer bellen, en in het ziekenhuis zien ze van binnen opnieuw meer bloed. Gisteren had ik eindelijk een reguliere controle. Alles lijkt goed en stabiel, en de kleine groeit goed. Ik mag alleen nog kleine stukjes wandelen en verder zo min mogelijk doen. Best frustrerend, vooral omdat ik me eigenlijk juist heel goed voel, wat ik hieronder ook lees.
2 weken geleden
Ik had vandaag ook wel weer wat. Het is sinds vorige week donderdag mooi rustig, beetje oud bloed en geen inlegkruisje meer nodig. Had vandaag controle in het ziekenhuis, alles ziet er goed uit en 20 minuten later buiten het ziekenhuis voel ik ineens een natte onderbroek. En ja hoor, daar was weer bloed...
Dus bij mij is het donderdag bloed dag... 😪
vorige week
Vandaag 26 weken zwanger. Vanaf week 20 nog geen week zonder bloeding gehad.. vandaag ook weer van 17.00 tot 21.30 in het ziekenhuis gelegen. Gelukkig alle ernstige situaties weer uitgesloten. Maar het blijft allemaal spannend en onzeker.