85 Reacties
5 maanden geleden
Hi! Ik zit in precies dezelfde situatie. Ik ben zwanger geworden via ICSI van een bekende donor en single.. als alles goed gaat rond dezelfde dag uitgerekend wat toevallig! Vanwaar de keuze om nu met een donor zwanger te worden?
5 maanden geleden
Reactie op NatuurlijkeDuin583390
Hi! Ik zit in precies dezelfde situatie. Ik ben zwanger geworden via ICSI v ...
Inderdaad toevallig, wat leuk! Na de toestanden met de vader van mijn eerste dochter en mijn oplopende leeftijd was het voor mij een soort van nu of nooit beslissing. Dus ben ik op zoek gegaan naar een donor. En hoe zit dat bij jou?
5 maanden geleden
Reactie op BourgondischeSchildpad
* uitgerekend dus..
Leuk! Zwanger van je eerste?
5 maanden geleden
Reactie op AparteRegen593054
Leuk! Zwanger van je eerste?
Yes! Inmiddels bijna 34 jaar en wilde niet persee een nieuwe partner nemen omdat ik graag kinderen wil. Dus via deze weg! En in 2 pogingen gelukt dus nog heel onwerkelijk haha!
5 maanden geleden
Reactie op BourgondischeSchildpad
Yes! Inmiddels bijna 34 jaar en wilde niet persee een nieuwe partner nemen ...
Dat klinkt heel logisch en ook herkenbaar. Ook bij mij was de tweede poging raak!
5 maanden geleden
Ja hier.. 38, BAM en vooralsnog uitgerekend 4 maart, vandaag precies 8 weken.
5 aug eerste echo
Wat leuk dat hier meerdere BAM zijn.. ♡
5 maanden geleden
Hier ook een alleenstaande! 💪🏼
Ik ben na de 6e IUI zwanger geraakt dmv een (onbekende) donor.
Volgens eigen berekening 19 maart uitgerekend.
Vandaag 6 weken zwanger. 4 augustus de eerste echo 🍀
Heel veel succes allemaal! Wij kunnen dit!! ❤️
5 maanden geleden
Wat leuk z’n clubje. Stiekem wel fijn te zien dat er meer alleen zijn.
Hier ook 4-8 de eerste echo. Ik mag gelukkig gelijk om 8.30 maar tel echt de dagen af… die 4 weken duren zo lang… 😕
5 maanden geleden
Heel leuk om te lezen dat er meerdere Bammers zijn! Ik ben heel benieuwd hoe de eerste echo van jullie allemaal gaat. Ik zou het leuk vinden om er een update van te lezen. Mijn eerste afspraak staat op 12-08 gepland.
4 maanden geleden
Reactie op AparteRegen593054
Heel leuk om te lezen dat er meerdere Bammers zijn! Ik ben heel benieuwd ho ...
Heb inmiddels mijn eerste echo gehad! Precies op termijn en mooi kloppend hartje 🤩 12 augustus de ‘echte’ termijn echo
4 maanden geleden
Reactie op SylkeKyuss
Heb inmiddels mijn eerste echo gehad! Precies op termijn en mooi kloppend h ...
Wat super! Op 12 augustus staat mijn eerste echo gepland.
4 maanden geleden
Reactie op Delanyz
Wat is BAM? Ik niet denk ik, maar vind het heel leuk om te lezen dat jullie ...
Bewust Alleenstaande Moeder
4 maanden geleden
Maandag mijn eerste echo gehad, kloppend hartje gelukkig! Nu weer wachten tot 20-8 (termijn echo).. duurt wel lang zo zeg 🙈
4 maanden geleden
Afgelopen dinsdag mn eerste echo gehad. Iets minder ver dan gedacht dus komende woensdag opnieuw 10 weken echo..
Gelukkig zag alles er goed uit🙏
4 maanden geleden
Wat een respect heb ik voor de keuze dit alleen te doen. Ik ben nu 11 weken en heb meerdere keren gedacht dat ik het 1e trimester niet doorgekomen zou zijn zonder mijn man. Echt knap!
4 maanden geleden
Reactie op HappyBird98
Wat een respect heb ik voor de keuze dit alleen te doen. Ik ben nu 11 weken ...
Hahhah ik kan mijn man echt niet uitstaan deze dagen dus leek me even heeeeeerlijk!
Maar natuurlijk, super goede beslissing het heft in eigen handen nemen en voor je eigen geluk te gaan, sterkte allemaal!