2 Reacties
6 uur geleden
Ik heb een medische indicatie voor het ziekenhuis dus moet daar bevallen. En ik heb de hoogste verzekering genomen ook voor fysio en zo omdat ik weet dat na de bevalling ook fysio nodig ben uit ervaring en geen zin had in eigen bijdrage van de kraamzorg en alles bij elkaar had opgerekend als ik een verzekering lager zou gaan waar ik nu zit zou ik onderaan de streep meer betalen dan als ik een hogere verzekering dan dus heb ik dat gedaan. Maar weet niet hoe het zit als je medische indicatie hebt voor kraamzorg of je dan kraan zorg ook de eigen bijdrage moet betalen. En weet niet of je realiteit fysio nodig bent of je daar ervaring mee hebt. Moet je het allemaal goed met elkaar afvegen en dan kijken hoe je je gaat verzekeren en anders even bij de verzekering na vragen als dat kan
6 uur geleden
Je bevalling zelf gaat 100% vergoed worden ivm je medische status. Je zou alleen even moeten rekenen/uitzoeken voor kraamzorg en nadenken over of je een fysio pakket neemt of niet.
Ik heb er na mn bevalling op 1 afspraak na geen gebruik van gemaakt. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon