13 Reacties

3 weken geleden

Hii niet in de buurt jammer genoeg. Maar van harte gefeliciteerd 馃挋馃┓ mag ik vragen wat de eerste dag van jou laatste menstruatie was ivm berekening

3 weken geleden

Reactie op P1990vw

Hii niet in de buurt jammer genoeg. Maar van harte gefeliciteerd 馃挋馃┓ ma ...
Hartstikke bedankt! 16 mei was m鈥檔 eerste dag van m鈥檔 laatste menstruatie. Met die dag rekenende zij de aantal weken

3 weken geleden

Reactie op PC.TvdH

Hartstikke bedankt! 16 mei was m鈥檔 eerste dag van m鈥檔 laatste menstruatie. ...
Aah Oke ik heb afgelopen dinsdag positief getest. Super vroeg en heel duidelijk. Mijn eerste dag van laatste menstruatie was namelijk 3 juni

3 weken geleden

Reactie op P1990vw

Aah Oke ik heb afgelopen dinsdag positief getest. Super vroeg en heel duid ...
Ja; dat is zeker vroeg! Ik zou een verloskundige bellen maandag

3 weken geleden

Reactie op PC.TvdH

Ja; dat is zeker vroeg! Ik zou een verloskundige bellen maandag
Ik heb al gebeld 15july eerste echo in het ziekenhuis . Verloskundige mag ik helaas niet bij .

3 weken geleden

Volgens de verloskundige 4 weken vandaag. (Vandaag gebeld) super spannend allemaal. Woon in Purmerend

3 weken geleden

Reactie op Welpje1

Volgens de verloskundige 4 weken vandaag. (Vandaag gebeld) super spannend a ...
Ik heb je een vriendschap verzoek gestuurd

Reactie op P1990vw

Aah Oke ik heb afgelopen dinsdag positief getest. Super vroeg en heel duid ...
Wow dat is echt vroeg.. ik heb een heel lichte test en mijn laatste eerste dag was 31 mei.

2 weken geleden

Hooi! Hier in de wachtweken na een TP vorige week donderdag馃檲 3 juli mag ik testen. Wonend in Wieringerwerf

vorige week

hi ik woon in stede broec. meer Mama's hier vandaan? ik heb 2 kids, 2 miskramen gehad en nu zwanger. 5wkn hopelijk gaat het nu weer goed 馃ス

6 dagen geleden

Hii ik woon in enkhuizen, jaar geleden verhuisd met man en twee dochtertjes, en ook niet veel vriendinnen er door over gehouden helaas. Nu 4+4 gok ik van de derde

6 dagen geleden

Reactie op muurbloempje2024

Hii ik woon in enkhuizen, jaar geleden verhuisd met man en twee dochtertjes ...
ah leuk! stuur je mij een bericht? lijkt me heel erg leuk!