20 Reacties

3 weken geleden

Heel herkenbaar ik ben ook nog heel erg van afwachten hoe het komende weken gaat ☺️ dat ik ook dacht moet toch heeeel blij zijn en ben ik ook dat we weer stapje verder zijn maar bescherm mezelf ook ofzo

3 weken geleden

Hier hetzelfde…al 5 miskramen achter elkaar en allemaal verschillende termijnen.

3 weken geleden

Ik herken dit ook heel erg.. Eerste kindje sterrenkindje na 14 weken, daarna kregen we een gezonde dochter en 2 maanden geleden een miskraam na 8 weken. Ik vind het heel lastig om het te beseffen en durf de blijdschap nog niet toe te laten. Hoop vooral dat dat wel nog komt 🙏🏼

3 weken geleden

Heel herkenbaar helaas. Het voelde bij mij toen bij 13 weken pas “echt”. Hopelijk gaat de tijd snel en kan het vertrouwen groeien!

3 weken geleden

Ja, ik herken het. Vorige maand heb ik een vroege miskraam gehad. Ik vind het nu echt heel moeilijk. Ik zou het liefst elke dag een zwangerschapstest willen om de zekerheid te hebben dat ik nog zwanger ben. De tijd tot aan een echo duurt nu ook extra lang. Ik geloof het pas echt zodra ik een kloppend hartje heb gezien.

3 weken geleden

Heel herkenbaar.. Bij 11 weken een echo gehad en bleek een Missed abortion te zijn bij 8 weken. Nu ook een bepaalde gereserveerdheid.. Lastig hè..

3 weken geleden

Heel herkenbaar. Twee miskramen gehad en nu weer zwanger. Bij de eerste zwangerschap was ik super blij maar bij de 2e en de 3e inderdaad die gereserveerdheid. Aan de ene kant voel ik mij daar schuldig over en aan de andere kant denk ik: dit is hoe het is en dit is mijn gevoel. Ik denk dat het anders gaat voelen als ik het eerste trimister voorbij ben.

2 weken geleden

Hier ook hetzelfde! Missed abortion in februari, nu een positieve test maar ‘durf’ ook pas echt blij te zijn als ik een kloppend hartje zie. Wat kan wachten op die echo dan lang duren he…. Duim voor je! 🩷💙

2 weken geleden

Ook heel herkenbaar! Ik heb in 2021 een miskraam gehad, als zijnde dat er geen embryo (meer) te zien was bij de eerste en tweede echo. De tweede zwangerschap in 2022 ging ik ook in dat het mis zou kunnen zijn omdat ik geen hoop wilde hebben. Uiteindelijk is dat wel een fijne zwangerschap geweest zonder al te veel symptomen, alleen wel na 30w medisch geworden, maar een gezonde dochter! En nu merk ik ook dat ik weer erg terughoudend ben ik het blij zijn. ❤️

2 weken geleden

Net zo als vele, ook bij mij herkenbaar. In maart een missed abortion. Gister weer een positieve test gehad. Ze zeggen altijd dat de 2 wacht weken zo verschrikkelijk zijn. Ik vind de weken die nu gaan komen nog erger. Ik probeer positief te blijven. We gaan over 1,5 week 2 maanden op vakantie/familie bezoek dus dat scheelt al heel veel ☺️

2 weken geleden

Heb ook eind maart een miskraam gehad, met 11 weken echo was al gestopt met groeien met 8 weken, nu weer een positieve test, maar de testen blijven zo licht. Ben weer bang dat het verkeerd gaat dus blij kan ik ook nog niet zijn

2 weken geleden

Reactie op Do96

Hier hetzelfde…al 5 miskramen achter elkaar en allemaal verschillende termi ...
Wij hebben nu de 6de miskraam, geloof me ik snap je gereserveerdheid. Dat is puur overleving ❣️ je moet ergens om vol te houden

2 weken geleden

Heel herkenbaar, ik heb ik augustus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en vorige maand een miskraam en daarna gelijk zwanger geraakt, ik zit nog in een error maar tis echt waar 🤭 merk dat ik vooral denk laat er alsjeblieft geen bloed komen..

vorige week

Oh ik herken het zo goed! Ik heb het afgelopen halfjaar 2 miskramen gehad en nu dus weer opnieuw zwanger, vind het zo ongelofelijk spannend. Je wil zo graag hoop hebben en blij zijn maar ik merk aan mezelf dat ik nog zo voorzichtig probeer te zijn, bang om het weer te verliezen… Hopelijk hebben we deze ronde meer geluk allemaal! ❤️❤️❤️

vorige week

Zo herkenbaar.. heb vorige jaar een miskraam gehad en ik durf nog echt niet blij te zijn en zoek telkens een bevestiging

vorige week

hier ook heel herkenbaar. Ook net zwanger na een missed abortion vorig jaar mei en een miskraam afgelopen december. Ik merk ook dat ik zeg dat ik zwanger ben en nog niet durf te zeggen dat ik in verwachting ben. Wel heb ik mezelf verwend door te zeggen dat ik ook mag genieten van het moment en dat ik nu zwanger ben. Vorige keer wilde ik bijvoorbeeld nog geen nieuwe bh kopen ondanks de pijnlijke borsten en nu heb ik het mezelf wel gegund. Of het nou goed gaat of weer mis, op dit moment ben ik zwanger en mag ik daarvan proberen te genieten.

vorige week

Heel herkenbaar! Eind januari een missed abortion gehad met een hele lange nasleep (in mei een hysteroscopie gehad) en nu een positieve test. Probeer blij te zijn maar vooral ook erg onzeker

vorige week

Ah zo herkenbaar. Ik februari een miskraam gehad. Ik ben zo gefixeerd op alles. Ik duim voor allemaal gezonde zwangerschappen 🍀

vorige week

Ik herken dit zeker. Nu zwanger na 4 miskramen in een half jaar. Ik kan ook niet echt blij zijn met het gevoel van daar gaan we weer. Maar we moeten positief blijven de ene zwangerschap is de ander niet en een eerdere miskraam hoeft niks te beteken.

5 dagen geleden

Fijn dat ik niet de enige ben! ❤️ ik vind dus dat wachten op die echo echt de hel! Helemaal omdat t vorige keer met 10 wk misging denk ik nu alleen maar: ja, dit lukte toen ook, maar eerst maar eens zien of ik die hobbel nu wel overkom. Zo ongeduldig en aan de andere kant bang voor de uitkomst.🫣