29 Reacties
6 maanden geleden
Geen antwoord op je vraag.. maar ik ben zwanger van de derde. En ik vroeg me eigenlijk hetzelfde af. Wat voor een auto heb jij?
Mijn kindjes zijn 3 en 1
6 maanden geleden
Reactie op EnergiekeKei787591
Geen antwoord op je vraag.. maar ik ben zwanger van de derde. En ik vroeg m ...
Gefeliciteerd! Leuk, 3 kindjes. Ik vond van 2 naar 3 zoveel makkelijker dan van 0 naar 1 en van 1 naar 2.. de 3e rolt gewoon zo overal in mee.
Wij hebben een Tesla model Y en daar hebben we de Maxi Cosi op een base in gehad met 2 normale smallere auto stoelen (1 met gordel en 1 met een 5 puntsgordel) en dat past prima zo! Maar een 4e past er niet meer bij.. dus op zoek naar een 7 zitter dan maar 😅
6 maanden geleden
Reactie op Mom2be-27
Gefeliciteerd! Leuk, 3 kindjes. Ik vond van 2 naar 3 zoveel makkelijker dan ...
Thanks!!!
Nou zeker met de oudste die straks naar school gaat al en het feit dat je het allemaal al twee keer hebt gedaan maakt ook dat ik me er helemaal niet druk om maak.
Alleen twee kids verzorgen straks verder in de zwangerschap, maar dat wordt waarschijnlijk veel gebruik maken van ons netwerk. 🤗
Ik zag toevallig gister op insta van Channah koerten dat zij een Volvo 7 persoons auto heeft. Zij krijgen ook hun vierde kindje. Misschien is dat iets? Of willen jullie elektrisch blijven rijden
6 maanden geleden
Hier zwanger van de 3e. Vanmorgen pas positief getest hoor dus kan nog alle kanten op.
Ik heb geen behoefte aan per se een nieuw topic te starten en ik lees graag hier mee want ik kan vast veel van jullie leren
6 maanden geleden
Hier ook zwanger van de 4e! 1 knul van bijna 10. En een Ierse tweeling van 7 en 6 (2018).
6 maanden geleden
Reactie op Mom2be-27
Leuk! Gefeliciteerd. Bedoel je zwanger van de 4e? Echt heel leuk en spannen ...
Nee ben in maart ons 4e kindje verloren tijdens de zwangerschap en nu zwanger van de 5e@ erg spannned nu dus allemaal...
(eigenlijk is t ook al mn 9e zwangerschap want heb ook al 4 vroege miskramen gehad)
6 maanden geleden
Reactie op Htcm
Hoe heb je het gedaan met 3? Ik heb er 1 rondlopen van 2 jaar een van 10 ma ...
De derde gaat hier eigenlijk echt erbij! Ik dacht ook dat het lastiger zou worden maar het valt echt reuze mee! ☺️hele makkelijke baby is hij ook dus dat helpt ook. En de oudste 2 zijn natuurlijk al 5 en 7 en kunnen al wat meer zelfstandig. Het komt echt goed! Ik snap je paniek maar gewoon rustig proberen te blijven en dag voor dag kijken wat wel en wat niet lukt.
6 maanden geleden
Wij zijn vanochtend achter gekomen dat we zwanger zijn van baby nr 7. Super welkom en ontzettend blij mee. Andere onze kinderen zijn 16, 13, 11, 7, bijna 4 en 10 mnd oud baby.
5 maanden geleden
Hier zwanger van 5e. Wij hebben een 7 persoons auto dus dat is een zorg minder. Wel moeten we in huis wat aanpassingen doen op termijn qua slaapkamers/slaapplekken