7 Reacties
gisteren
Ik heb ook een miskraam gehad bij 8 weken en mijn cyclus was daarna helemaal verstoord. Daarvoor kon ik al jaren de klok gelijk zetten. Cyclus 6 ben ik opnieuw zwanger geworden (leek een eeuw te duren, maar was natuurlijk vrij snel). Veel sterkte en geduld gewenst! <3
gisteren
Allereerst veel sterkte, ik heb ook voor deze zwangerschap een miskraam gehad en was toen 7 weken. Eerste cyclus daarna was normaal, tweede cyclus daarna duurde ineens 48 dagen. Met ovulatie testen wel zwanger geworden, maar dat waren lange weken! Ik vond het lastig om vertrouwen terug te krijgen in mijn lichaam.
gisteren
Ik heb in april een miskraam gehad bij 7 weken. En in juli was ik opnieuw zwanger. De eerste ongesteldheid kwam na 6 weken gewoon goed en de 2 cyclussen daarna weer normaal. Ik heb er toen bewust voor gekozen om te wachten zodat m’n cyclus weer beetje rust kreeg. En heb toen rustiger aangedaan qua intensief sporten omdat ik voelde dat alles echt een beetje ‘los’ was en z’n plekje weer moest vinden. Lekker ontspannen, goed voor jezelf zijn!
gisteren
In januari een 3e miskraam gehad met 13 weken. Naast lichamelijk herstel was ik ook zo verdrietig. Ik heb besloten om eerst mn pijn en verdriet een plekje te geven, psychisch te herstellen en ik ben juist gaan sporten en genieten van mn leven zonder zwangerschap of kinderen. Tegen de tijd dat we het weer wilde proberen was het steeds (3x) mis en teleurstelling. Ook al leek mn cyclus normaal. Met ovulatietesten kwam naar voren dat ik eerder een ei-sprong had dan volgens het boekje. Uiteindelijk in juni of juli toch weer zwanger geraakt. Nu 28 weken zwanger. Veel rust, liefde, vertrouwen en wijsheid gewenst, de zwangerschap en baby komt vast op het juiste moment.
gisteren
Ik heb in juni 2024 een miskraam gehad met 12 weken. Cyclus daarna ook van slag, duurde lang voordat die weer normaal was en uiteindelijk juli 2025 pas opnieuw zwanger geworden! Ik had de hoop al bijna opgegeven 😅
16 uur geleden
Ik heb in april een missed abortion gehad. Met medicatie opgewekt en helaas nog een curretage. Pittig herstel, maar in juli was ik weer zwanger. Ondertussen 27 weken.
Veel sterkte 🩷👏
14 uur geleden
In november 24 een miskraam dit uiteindelijk via tabletten opgewekt omdat dit niet vanzelf kwam, lichaam is hierna erg ontregeld geweest. Aantal keer heel heftige menstruatie terwijl ik normaal een lichte menstruatie had. Uiteindelijk na maand of 6 en het meer loslaten nu 28 weken zwanger