21 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben begonnen met een echo boekje, vind het zo leuk om bij te houden!! Ben ontzettend benieuwd welke invulboekjes er worden gebruikt!

5 maanden geleden

Zo toevallig dit. Ik zou vandaag ook gaan kijken voor een boekje. Ben benieuwd als ik wat tegen kom :)

5 maanden geleden

Ik zag er laatst een van Nijntje in de boekwinkel die er wel leuk uitzag. Maar ik heb ook nog niet boekjes met elkaar vergeleken, dus ik volg even mee :)

5 maanden geleden

Ik heb een invulboek van Birthlines (geen idee of dit genoemd mag worden, het is niet bedoeld als reclame in ieder geval! Ik ben er gewoon heel blij mee) In het boek van zwangerschap en het eerste levensjaar vind ik echt alle belangrijke vragen zitten, ben heel blij met die keuze!

5 maanden geleden

Ik volg dit ook even mee :) vanaf hoeveel weken houden jullie dit boekje bij? Mn eerste zwangerschap :))

5 maanden geleden

Reactie op OngedwongenEland674806

Ik heb een invulboek van Birthlines (geen idee of dit genoemd mag worden, h ...
Ja die vind ik prachtig! Maar zo ontzettend duur… even overwegen of ik dit het waard vind 😂

5 maanden geleden

Ik heb er bij mn eerste zwangerschap een gekocht van Thuismusje (bol.com). Na de geboorte ook het kraambezoekboekje en ‘mijn eerste jaar’ boekje, zo leuk om bij te kunnen houden!! Nu voor mn tweede zwangerschap opnieuw gezocht maar weer uitgekomen bij hetzelfde boekje ☺️

5 maanden geleden

Ik ben bij de Bruna geweest. Ze hebben best wel veel verschillende boeken hierover. Wat me op is gevallen bij de meeste boeken blijven de vragen wel een beetje het zelfde: “hoe voel je je vandaag. Wat voor symptomen. En wat is je doel van vandaag.” Maar deze heeft wel verschillende vragen en ook leuke stukjes om te lezen. (Dit is geen reclame). ☺️

5 maanden geleden

Ik heb deze gekocht op www.invulboekjes.nl. van dezelfde serie heb ik ook een boekje over het eerste jaar gekocht. Ik vind het mooie boekjes, met leuke vragen en van een goed formaat. Ze hebben verschillende soorten, kleuren en materialen te koop.

5 maanden geleden

Kijk eens op invulboekjes.nl Ik heb daar verschillende boekjes, voor mezelf, me ouders, me schoonmoeder.

5 maanden geleden

Reactie op Tessa’s

Ja die vind ik prachtig! Maar zo ontzettend duur… even overwegen of ik dit ...
Snap ik, ik had gelukkig een kortingsactie! Ik ben er erg blij mee, maar heb niet heel veel verder gekeken to be honest haha. Misschien een leuk vroeg kraamkado?

5 maanden geleden

Ik wilde voor m'n eerste kindje een zwangerschaps, eerste jaar & en verder boekje. Dus alles gebundeld in 1 boek. Het zijn best veel vragen over de zwangerschap en 1e levensjaar. Daarna vul je ieder jaar 3 bladzijdes in op zijn verjaardag en worden wanneer hij op een leeftijd is dat ie antwoord kan geven vragen aan hem/haar gesteld. "Papa en mama vertellen over jou"

5 maanden geleden

"Pap en mam vertellen over jou" dit zijn dan vragen die hij zelf moet beantwoorden als hij 4 jaar is. Zo lief <3

5 maanden geleden

Reactie op OngedwongenEland674806

Snap ik, ik had gelukkig een kortingsactie! Ik ben er erg blij mee, maar he ...
Mag ik vragen hoe je aan die kortingsactie komt? 🙈 ik wil dat boek ook zoo graag!

5 maanden geleden

Reactie op Musje92

Mag ik vragen hoe je aan die kortingsactie komt? 🙈 ik wil dat boek ook zoo ...
Ik heb heel internet afgezocht voor een kortingscode maar niet kunnen vinden helaas 😂 toch maar besteld, in de hoop dat het het waard is.

5 maanden geleden

Reactie op Moeder190513

Ik wilde voor m'n eerste kindje een zwangerschaps, eerste jaar & en ver ...
Hoe heet dit boekje? Alvast bedankt!

5 maanden geleden

Reactie op Bloem2204

Ik heb er bij mn eerste zwangerschap een gekocht van Thuismusje (bol.com). ...
Heb deze ook besteld! Heel erg blij mee tot nu toe! 😄

5 maanden geleden

Deze heb ik zelf gekocht en je kan vanaf week 5 iedere week erin schrijven. Er staan tips in en je hebt veel leuke vragen voor beide ouders. Daarnaast is er ook nog een stuk voor de babyshower, bevalling, kraamweek en je kan er buikfoto's en echo's in doen. Het is echt een aanrader vooral omdat hij unisex is.

5 maanden geleden

Reactie op GenialeKaravaan892429

Hoe heet dit boekje? Alvast bedankt!
Mam en pap vertellen over jou

5 maanden geleden

Voor iedereen die graag het Birth Lines invulboek wil hebben: bij Loavaly.nl verkopen ze het ook, als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je €10 korting! :)