10 Reacties

gisteren

Wij hebben als zwemluier altijd een los PUL overboekje van de wasbare luiers met daarin zon wegwerp inlegger zodat het niet te veel schuurt, die kan je zolang ze schoon blijven ook vrij vaak meewassen en gebruiken. Zwemluiers houden ook alleen ontlasting tegen, geen plas, dus als je al een systeem met losse overbroekjes hebt zou ik een losse zwemluier overbodig vinden.

gisteren

Wij gebruiken de zwemluiers van happy bear. Zijn echt top. Hoef je verder geen velletje of iets meer in te doen.

gisteren

Ja super leuk als kraamcadeau! Heb ik zelf ook gekregen van vriendinnengroep, tezamen met wat cadeaubonnen voor het babyzwemmen. Heb die van Happy Bear ook. Ze zijn verstelbaar, dus je kan er van geboorte tot 2 a 3 jaar mee doen (daarna zijn veel kindjes ook zindelijk). https://happybeardiapers.com/products/zwemluier-savanna?_gl=1*1mut3ck*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=Cj0KCQiAuvTJBhCwARIsAL6DemgI4lT3lE14Vccw98vhCHCd13NzdyJm3QpY6Db3TBLyPVHzl2fN9TQaAnokEALw_wcB Als je ze zelf gaat gebruiken heb je er altijd twee nodig! Als er een keer een poepongelukje is kan je de één in een zakje doen en wisselen met de ander. Anders is het gelijk klaar met de speelpret.

gisteren

Een zwemluier is leuk! Ik zou echter wel een verstelbare doen. Degene van het linkje kun je maar kort gebruiken.

gisteren

Reactie op reneevm

Wij gebruiken de zwemluiers van happy bear. Zijn echt top. Hoef je verder g ...
Ja deze is top!

11 uur geleden

Wasbare zwemluiers zijn zeker een dikke tip! Wij hebben Alvababy en Elskbar, heel tevreden over. Deze van Lassig heb ik vaker voorbij zien komen, maar zelf nooit geprobeerd. En idd, zoals hierboven al gezegd is het handig om twee te hebben voor het geval er wel poep komt…

7 uur geleden

Reactie op Pipo092

Een zwemluier is leuk! Ik zou echter wel een verstelbare doen. Degene van h ...
Heb even afgekeken bij een vriendin en er zit heeel veel rek in. Zij heeft deze wel een halfjaar kunnen gebruiken. Vind het printje zo leuk

7 uur geleden

Wij hebben die van Lassig. Is altijd goed gegaan, ga ze voor de tweede weer gebruiken. Maar denk dat echte wasbare zwemluiers wel beter zijn

4 uur geleden

Wat een leuk idee dit als kraam kado te geven. Wij hebben zoiets gebruikt maar dan een verstelbare van happy bear zodat ie nog langer mee ging.

4 uur geleden

Wij ook happy bear. Gebruik hem al vanaf 4 maanden en inmiddels is hij al ruim 1.5 jaar. Straks gaat hij door naar de volgende baby!