5 Reacties

4 jaar geleden

Hoi hoi, ik ben veerle, mama van Liann en hij is nu 14 maanden. Kan net stappen. Is mijn eerste kindje

4 jaar geleden

Hallo, Ik ben madelon moeder van Elin ze is nu 15 maanden en is een echte dame. Ze loopt, is nu zelf aam het eten met een vorkje maar ook een echt driftkikker. Elin is mijn eerste kindje.

4 jaar geleden

Hoi ik ben marisha en de mama van djaigo. Nu 15 maanden en dat is te merken🙈 djaigo is van 30 mei, is mijn 1e maar heeft nog een half zus van 12 en 2 half broers van 8 en 5

4 jaar geleden

Hi, ons gezinnetje bestaat uit me vriend en ik en onze dochter en onze viervoeter. Onze dochter word op de 26ste 20 maanden. Is heerlijk aan lopen nog met vallen en opstaan. Eten gaat, is elke dag verschillend drinken doet ze goed. Is af en toe egt een zeurpiet/driftkikker. 🙈 maar gewoon 100% consequent zijn en niet altijd toegeven soms nog wel moeilijk maar lukt wel. Maar verder is ze egt een knuffelkont en kan zich goed vermaken met haar speelgoed. Ik ben zelf sinds kort een nanny ik pas op kindjes van zelfde leeftijd of jonger/ouder. En neem mijn kindje mee zodat ze al kan leren spelen met kindjes en delen is nog wel een dingetje 🙈😅 maar egt leuk om te doen! Ik ben erg benieuwd naar andere gezinnen en leuk om kennis te maken!

4 jaar geleden

Heey, Mijn naam is Izabela (27jaar) en ik ben moeder van een dochter Maya (bijna 22 maanden). Wij zijn 4 dagen samen thuis en 3 dagen gaat zij naar de kinderopvang en ik werken. Mijn man werkt veel maar wij zien hem ook heel vaak. In ons vrije tijd gaan wij samen boodschappen doen, eten maken, wandelen, eendjes voeren, dat vindt mijn dochter zo leuk 😊. Af en toe gaan wij met ze drieën zwemmen, shoppen of uiteten. Als jullie meer over ons willen weten, vraag het maaar 😊 Leuk om zo'n app te hebben, kunnen wij met ons ideetjes delen.