6 Reacties

3 jaar geleden

Hier werkt helaas ook niets, maar weigert ook op de wc en potje te zitten 😪

3 jaar geleden

Wij hebben deze destijds gebruikt. Wij hebben de stapjes wel een beetje aangepast omdat hij nog maar 1 jaar en 9 maanden oud was. Denk dat je zo iets altijd naar je eigen kind moet aanpassen. Wij deden dat als dag 2 niet goed ging dag 3 het schema van dag2 overnieuw. Weet dat elk kind anders is en bij elk kind het anders werk maar dit werkte bij ons erg goed.

3 jaar geleden

Jullie hebben dit vast al geprobeerd, maar het enige dat hier hielp was zonder luier lopen en op het potje zetten bij plassen. Dat was een aantal weken heeeeeel veel dweilen (was wel zomer dus dat scheelde) en ineens ging ie rennen naar het potje en vanaf dat moment ging het vlug. Het was hier echt een kwestie van voldoende aandacht hebben om het aan te voelen en dat was oefenen oefenen oefenen… mijn zoon plaste ook nog niet in porties toen we aan de training begonnen, dat is later pas gekomen, het hele besef dat je het op kunt houden was hem totaal vreemd 🙈🙈 Dochter van 1,5 plast wel al netjes in porties in haar luier dat gaat hopelijk schelen Succes en sterkte!

3 jaar geleden

Nou 2 weken geleden schreef ik dat het hier ook een ramp was... maar ineens wilt hij op het potje sinds vrijdag en heeft maar 1 ongelukje gehad. Vrijdag avond poepte hij voor de zoveelste keer in bad en ik was er helemaal klaar mee (ook 35 weken zwanger) . Hij riep gewoon dat vind ik niet vies. Dus ik zei nou dan krijg je ook geen luier meer aan want het is echt wel tijd om een grote jongen te worden. Ben nog niet weg geweest omdat het wel 20 kleine plasjes op een dag zijn. Snachts natuurlijk nog wel maar hij roept dus ook als hij nog wakker in bed is dat hij moet plassen.

3 jaar geleden

Hoe is het nu ?