13 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochtertje is van 20 mei en ze is zindelijk sinds 2 maanden.

4 jaar geleden

Hier zijn we er mee bezig maar het wilt nog niet lukken.. 😔

4 jaar geleden

Hier al vaak het potje aangeboden maar zonder succes. Binnenkort doe ik pamper broekjes aan en zet ik hem op vaste momenten op het potje. Hopelijk werkt dat. 🤞🏻

4 jaar geleden

Mijn dochter van 19 mei is zindelijk sinds 13 augustus. Gestart om de zomervakantie. Ook al wel keer in de meivakantie maar toen was ze er nog niet klaar voor. Ze slaapt in de middag en nacht nog wel met een "slaapbroekje" (luier). Sinds drie dagen wordt ze rond middernacht wakker en geeft ze aan dat ze moet plassen.

4 jaar geleden

Wij zijn in oktober begonnen met 1 a 2 keer daags op het potje zetten naar eet moment. Vanaf halverwege mei plaszindelijk. Poepen doet hij nog wel in onderbroek

4 jaar geleden

thuis overdag zindelijk, op de opvang wil ze niet

4 jaar geleden

Dochtertje is 2 geworden in mei. Is proper sinds haar verjaardag ongeveer. En slaapt nu ook al iets langer dan een maand zonder pamper aan 🥰

4 jaar geleden

Hier ook een dochter die in mei 2 is geworden. Nu een paar weken overdag zindelijk. Ook met naar buiten gaan. Alleen met slapen nog wel een luier om omdat ze dan echt nog veel plast ook. Moet eerlijk zeggen dat we er best lang over gedaan hebben. Poepen vond ze erg eng maar uiteindelijk toch gelukt door de drollen uit te zwaaien bij het doortrekken ( dag drolliessssss) haha nu vind ze het helemaal leuk om naar de wc te gaan.

4 jaar geleden

Reactie op Bitterkoekjes

Hier ook een dochter die in mei 2 is geworden. Nu een paar weken overdag zi ...
Geweldig! Dochter zegt hier poeps en plas ook wel eens gedag. Uit zichzelf... dag dag lekker slapen lekker spelen🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Hier van mei ook 2 jaar en ze wil absoluut niet. Weigert om iets op toilet of potje te doen om binnen de 30 seconden erna in de broek te plassen als we de pamper uitlaten. 🙈

4 jaar geleden

Hier een dochter die plast op toilet/potje, maar grote boodschap weigert op het potje te doen. Staat liever recht en in de luier/slipje 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Overdag is mijn zoon zindelijk. Alleen in de nacht nog een luier om. Zo van de een op de andere dag was het klaar overdag met de luier.

4 jaar geleden

Hoi hoi, ons zoontje had wel al heel lang interesse in de wc maar durfde niet, ook niet op het potje. Hij was bang erin te vallen. Afgelopen week de zindelijkheidsbox gedaan met veel belonen en kleine cadeautjes. Na twee dagen was hij droog en ging hij helemaal op het potje. De overstap naar de wc was nog wat spannend, maar nadat ik het had voorgedaan op zijn wc verkleiner wilde hij het ook wel zelf proberen. Sinds gisteren gaat hij alleen nog maar op de wc. Soms wordt hij in de nacht wakker om te plassen en is zijn luier de volgende dag nog droog. Andere dagen plast hij tijdens het slapen nog in de slaapluier.