Hoi mama's
Ik zoek even bevestiging.
Mijn dochter heeft gisteren haar 11 maanden prikkes gehad.
Maar ze normaal heeft ze het altijd naar haar zin bij de opvang... nu heb ik haar net opgehaald dikke tranen niks is goed.
Ze schuift normaal altijd op haar kont het hele huis door. En nu zit ze dood stil waarschijnlijk spierpijn. En slecht eten.
Komt jullie dit bekend voor ? Wanneer word het minder.
Liefs van ons
Bij ons is het twee weken geleden. Maandagmiddag de prikken, dinsdag moest ik hem na een uur kdv ophalen met koorts. Heeft die dag heel veel geslapen en was heel ongezellig. Woensdag geen koorts meer en alweer wat beter gehumeurd, donderdag niks meer aan de hand!
Sterkte met je kleine!
Vanochtend prikje gehad en verpleegkundige waarschuwde al dat ze waarschijnlijk een dag stijve spieren zou hebben en dus niet willen kontschuiven/stappen. Hopelijk is het snel over!
Hij ons ook echt heel erg... ook ziek geweest niet eten niet slapen alleen water drinken hoge koorts is de laatste dktp prik geloof ik die schijnt heel heftig tezijn
Hij ons ook echt heel erg... ook ziek geweest niet eten niet slapen alleen ...
Bij ons zei de verpleegkundige juist dat de reactie vaak niet heftig is (beetje spierpijn en hangerig) omdat het een herhaling is. Maar dus wel een dag flinke koorts gehad hier...