12 Reacties

3 jaar geleden

Komt heel bekend voor! Bij ons hebben we echt 1 week een heel ander kind gehad qua humeur en gedrag.

3 jaar geleden

Hier ook gehad maandag. Hij reageert er echt heel anders op dan de andere vaccinaties 😢 heel veel huilen

3 jaar geleden

Reactie op elinevanwijk

Hier ook gehad maandag. Hij reageert er echt heel anders op dan de andere v ...
Ja hier ook huilen veel arme schatjes

3 jaar geleden

Bij ons is het twee weken geleden. Maandagmiddag de prikken, dinsdag moest ik hem na een uur kdv ophalen met koorts. Heeft die dag heel veel geslapen en was heel ongezellig. Woensdag geen koorts meer en alweer wat beter gehumeurd, donderdag niks meer aan de hand! Sterkte met je kleine!

3 jaar geleden

Reactie op mama van Jada

Komt heel bekend voor! Bij ons hebben we echt 1 week een heel ander kind ge ...
Dan heb ik nog even te gaan haha

VRIEND

3 jaar geleden

Was bij ons ook. We hadden een totaal andere kind

3 jaar geleden

Yup

3 jaar geleden

Vanochtend prikje gehad en verpleegkundige waarschuwde al dat ze waarschijnlijk een dag stijve spieren zou hebben en dus niet willen kontschuiven/stappen. Hopelijk is het snel over!

3 jaar geleden

Reactie op XFC

Vanochtend prikje gehad en verpleegkundige waarschuwde al dat ze waarschijn ...
Hier probeert ze nu heel voorzichtig en met benen stijf vooruit te komen. Maar niet zo snel als ze normaal is

3 jaar geleden

Mijn dochter had ook spierpijn toen, normaal liep ze hele dagen door huis toen echt 2 dagen niet.

3 jaar geleden

Hij ons ook echt heel erg... ook ziek geweest niet eten niet slapen alleen water drinken hoge koorts is de laatste dktp prik geloof ik die schijnt heel heftig tezijn

3 jaar geleden

Reactie op Emwn

Hij ons ook echt heel erg... ook ziek geweest niet eten niet slapen alleen ...
Bij ons zei de verpleegkundige juist dat de reactie vaak niet heftig is (beetje spierpijn en hangerig) omdat het een herhaling is. Maar dus wel een dag flinke koorts gehad hier...