21 Reacties

3 jaar geleden

Dochtertje van 4 mei begint sinds dit weekend wat los te wandelen

3 jaar geleden

Mijn dochter ook nog niet. Kan het wel, maar onzeker denk ik. Loopt wel wat kleine stukjes als je haar stimuleert, maar ze is razendsnel met kruipen. Denk dat ze zoiets heeft van: Waarom zou ik gaan lopen? Kruipen is sneller;) Het is trouwens niet laat hoor. 1,5 jaar is normaal geloof ik.

3 jaar geleden

17 mei, sinds afgelopen week steeds meer losse stapjes. Liep al lang overal langsop of achter, maar dit duurde.. een zekere harrie 😄

3 jaar geleden

Hier eentje van 17 maanden en loopt pas sinds gisteren aan één hand. Los lopen kan hij ook nog niet. Ik was zelf ook pas 2 jaar toen ik begon te lopen dus de appel valt niet ver van de boom😆

3 jaar geleden

Ons meisje is ook 16 maanden en loopt ook nog niet los. Aan 1 hand wel en af en toe een paar losse stapjes als wij het proberen te stimuleren. Iedere keer denken we dat het niet lang meer gaat duren, maar dat is al een paar maanden 😅

3 jaar geleden

Luna is bijna 18 maanden en loopt nu 2 weken los! Zelfstandig lopen is normaal tussen de 18 en 24 maanden! Daarnaast heb ik van iemand movement based learning oefeningen gekregen. Luna had nog baby reflex in haar voeten, waardoor ze onzeker op haar benen stond.

VRIEND

3 jaar geleden

Mij zoontje is 16 maanden En doet alleen stapjes zetten aan de tafel of bank en soms lopen als wij hem vast houden met zijn handjes maar dat doet die hooguit paar stappen en dan is die het al weer zat. We hebben ook een loopwagen voor hem maar het enige wat hij daar mee doet is liedjes op dat ding aan drukken voor de rest eigenlijk niet

3 jaar geleden

Mijn dochter volgende week 16 maanden loopt ook nog niet zelfstandig. Inderdaad wel achter loop wagen en de bank enzo. En aan 1 hand van ons maar zodra ik die los doe en ze heeft door dat ze los staat gaat ze direct zitten 🤣🤣

3 jaar geleden

Hier een dochtertje van 17 mnd en loopt ook nog niet. Wel aan een loopkar en overal waar ze steun ervaart. Staat wel los vaker maar loopt nog niet los. Het komt wel vanzelf als ze eraan toe is 😉

3 jaar geleden

Reactie op Lisette8919

Mijn dochter ook nog niet. Kan het wel, maar onzeker denk ik. Loopt wel wat ...
Hahah zo denkt onze dochter ook denk ik! 😂

3 jaar geleden

Mijn dochtertje volgende week 17 maanden en loopt ook nog niet volledig los. Ik heb mij er ook echt zorgen om gemaakt maar ze lopen prima op schema hoor! Geen zorgen over maken. Het komt ècht vanzelf. Mijn dochtertje toont nu wat meer interesse in lopen en probeert al steeds meer zelfstandig te lopen en staan.

VRIEND

3 jaar geleden

Mijn dochtertje van 17 maanden loopt ook nog niet zelfstandig, alleen met loopwagentje en met steun aan de hand of meubels, zeker niet de enige dus :)

3 jaar geleden

Onze zoon is afgelopen donderdag voor het eerst los gaan lopen. We zijn een week daarvoor naar de fysio met hem geweest, omdat ie de hele tijd op zn tenen stond, maar dus niet op zn hele voet. Hem daarmee helpen had dus binnen een paar dagen al effect (liep al heel lang langs de bank enzo). Bij ons was er dus iets anders aan de hand. Ik ben er heilig van overtuigd dat kinderen hun eigen tempo hebben, maar wellicht is er toch iets anders aan de hand waarbij een fysio zou kunnen helpen?

3 jaar geleden

Reactie op cinthia

Mij zoontje is 16 maanden En doet alleen stapjes zetten aan de tafel of ba ...
Mijn zoontje precies hetzelfde. Over een week is hij 16mnd.

VRIEND

3 jaar geleden

Mijn zoontje precies hetzelfde. Over een week is hij 16mnd.
Kan niet wachten tot DJ kan lopen kijk er echt na uit

3 jaar geleden

Nou gisteren heeft ze het licht gezien! Niet een stukje los, maar hele huis door! Blijkbaar is haar motto: "Op tempo en anders maar niet"🙈🤪 Kan dus zo snel veranderen!

2 jaar geleden

Reactie op cinthia

Kan niet wachten tot DJ kan lopen kijk er echt na uit
Ja, het lijkt mij echt zoo leuk!!

2 jaar geleden

Herkenbaar! Mijn zoontje is nu ook 16,5 maand en loopt sinds 2 dagen. Heeft heel lang geduurd. Dacht dat hij met 18 maanden nog niet zou lopen maar ineens kunnen ze het door hebben. Ieder op z’n eigen tempo. Ik zelf ook met 16 maanden en mijn man met 15 maanden. Appel valt niet ver van de boom😂🤷‍♀️

VRIEND

2 jaar geleden

Ja, het lijkt mij echt zoo leuk!!
Nou idd

2 jaar geleden

16,5 mnd loopt max 5 stapjes los, steekt steeds zijn handje uit als hij ergens naartoe wil in huis. Ik denk ook al maanden dat duurt niet lang meer. Ik kijk er ook super naar uit als hij straks kan lopen, heb ik m’n vinger weer terug😆 We nemen de loopwagen zelfs mee naar buiten😊