3 Reacties

2 jaar geleden

Ik denk heel eerlijk dat ieder kind het op zijn eigen tempo doet allemaal! Jaxon is nu 17 maanden en hij loopt nog niet, hij heeft van de week voor het eerst zelf gestaan. De andere kant is dat hij continu kletst, hij maakt verbanden zoals vieze pamper in de prullenbak etc. Loopt jou zoon al? Misschien (althans dat denk ik) kunnen ze niet alles tegelijk, dus en leren lopen en leren praten en leren delen en leren spelen en en en.. misschien is het teveel in 1x en komt het stapsgewijs toch nog goed. Maar ik snap je zorgen, hier toch ook zorgen over het nog niet lopen..

2 jaar geleden

Die van mij reageert ook niet op zijn naam (17 maanden) wel dan weer op koekje ;) hij zegt ook alleen maar papa, verder nog niks. Had op de opvang gevraagd of hij met andere kindjes speelt, daar geven ze aan dat ze op deze leeftijd nog niet echt samen spelen. Hij doet wel weer andere dingetjes, hij loopt nu sinds kort bijv. Denk dat elk kindje zijn eigen tempo en volgorde heeft. En dat je je geen zorgen hoeft te maken!

2 jaar geleden

Hoi mama, Hoe vaak ik al naar mijn hoofd heb gekregen dat er iets mis is met mijn 18 maanden oud zoontje omdat hij nog maar klanken kan en nu pas beetje begint te lopen. Gelukkig had mijn moeder een boekje bijgehouden toen ik klein was en alles kwam bij mij pas met 22 maanden op gang en ik scheen nooit te hebben geluisterd naar mijn naam (volgens mijn partner nog steeds😉). Ik ben ook goed terecht gekomen. Heb goede baan, leuke vrienden en ben gelukkig. Dus ik hoop je een beetje gerust te kunnen stellen hiermee.